W środę największym wydarzeniem sportowym był mecz Barcelony z Realem Madryt. El Clasico jednak rozczarowało, bo kibice nie zobaczyli żadnej bramki. Sukces jednak osiągnęły polskie telewizje, które transmitowały na żywo hiszpański szlagier.
El Clasico. FC Barcelona - Real Madryt. Wzrosła liczba rannych. Najbardziej ucierpieli policjanci >>
Znamy już wyniki oglądalności. Najwięcej fanów śledziło transmisję w telewizji Eleven Sports. Mecz średnio oglądało tam 407 tys. widzów. Znacznie mniej fanów włączyło Canal+, bo 271 tys.
Wczorajsze #ElClasico na naszej antenie oglądało średnio 407 087 widzów. Dziękujemy, że byliście właśnie z nami, także w trakcie studia!
— ELEVEN SPORTS PL (@ELEVENSPORTSPL) 19 grudnia 2019
Dane pochodzą od Nielsen Audience Measurement. pic.twitter.com/LGXs52zayP
Sumując obie stacje, wychodzi, że w Polsce mecz Barcelona - Real oglądało średnio 678 tys. kibiców. Tym samym ustanowiono nowy rekord. Ten wcześniejszy był z 28 października 2018 roku i wynosił 468 tys.
El Clasico. Barcelona - Real: awantura o ter Stegena. Dyrektor TVP Sport usunął wpis >>
Rewanż planowany jest na 1 marca 2020 roku. Możliwe, że odwieczni rywale spotkają się także na jednym z kolejnych etapów Pucharu Króla lub w finale Superpucharu Hiszpanii. Prawa do tych drugich rozgrywek pozyskało Eleven.
ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: wykop bramkarza i... katastrofa! Co on narobił? (wideo)