Po kilkumiesięcznych negocjacjach podpisana została umowa patronatu medialnego pomiędzy portalem SportoweFakty.pl a Górnik Zabrze SSA. Podpisy pod dokumentem złożyły władze portalu i zarząd śląskiego w klubu w osobach prezesa Łukasza Mazura i wiceprezesa Tomasza Młynarczyka.
W ramach współpracy na łamach naszego portalu będzie można przeczytać najświeższe informacje z klubu z Roosevelta i promowane będą liczne akcje marketingowe Górnika. Organizowane będą też konkursy, w których do wygrania będą podwójne wejściówki na mecze Górnika w Zabrzu i atrakcyjne klubowe gadżety. Na stadionie im. Ernesta Pohla pojawi się także banner promujący nasz portal.
- Odkąd pełnię funkcję prezesa Górnika skupiam się na kreowaniu dobrego wizerunku klubu w mediach. Medialność klubu jest bardzo ważna. Współpraca z portalem SportoweFakty.pl, który jest nie tylko naszym partnerem na pewno wspomaga klub wizerunkowo i marketingowo. Dla nas jest to bardzo ważne i podpisanie umowy z portalem jest powodem dużej satysfakcji - przyznał sternik beniaminka ekstraklasy.
Górnik Zabrze jest dziesiątym klubem piłkarskim, z którym portal nawiązał współpracę na zasadzie patronatu medialnego. Wcześniej współpracę z naszym portalem nawiązały Arka Gdynia, Ruch Chorzów, Piast Gliwice, Śląsk Wrocław, Podbeskidzie Bielsko-Biała, Dolcan Ząbki, Warta Poznań, Flota Świnoujście i reprezentant piłki nożnej halowej, KS Gniezno.
Portal patronuje też wielu klubom dyscyplin takich jak siatkówka, koszykówka, piłka ręczna i żużel.