F1: sześć ważnych pytań przed drugą turą testów. Czy Williams odrobi straty?
Czy Mercedes ma problemy?
Lewis Hamilton przyznał w rozmowie z dziennikarzami, że jego zespół obecnie znacznie odstaje od Ferrari. Brytyjczyk nie zdradził jednak głównej przyczyny problemów swojej ekipy. Rąbka tajemnicy uchylił za to Valtteri Bottas.
- Przez całe testy walczyliśmy z balansem samochodu. W niektórych zakrętach prowadził się świetnie, a w innych fatalnie. Gdy poprawiliśmy te gorsze, znów słabiej było w lepszych. Pod koniec jazd sytuacja się nieco poprawiła, ale nadal do ideału daleko. Niektóre kłopoty wymagają głębszych poprawek, nie pomoże zmiana ustawień - powiedział.
Mercedes powinien się pozbyć Bottasa. Czytaj więcej!
Dokładna analiza czasów sugeruje, że Bottas mówi prawdę. Mercedes tracił najwięcej w szybkich zakrętach, szczególnie w drugim sektorze. Team przez całe testy walczył z balansem samochodu i ostatecznie nie osiągnął pożądanych rezultatów. Pozytywną informacją jest trwałość jednostek napędowych - ekipa Toto Wolffa nie odnotowała problemów z silnikiem.
Optymistyczne dla Mercedesa są także rezultaty Lewisa Hamiltona na mieszance C2. Brytyjczyk osiągnął imponujący wynik na twardych oponach. Niestety, założenie miększego ogumienia nie przyniosło znacznej poprawy czasów. Podczas drugiego tygodnia jazd, zespół planuję testowanie nowego pakietu aerodynamicznego, który ma zwiększyć siłę docisku i poprawić stabilność na zakrętach.
-
Michal Furmaniak Zgłoś komentarzTaa. Ciekawe gdzie. Pozdro.
-
konwicjusz Zgłoś komentarzpoprawić stabilność na zakrętach? A może jednak w? A może też jeżdżą na bolidach?
-
darkavenger Zgłoś komentarz"miększej" ?, do jakiej panienka szkoły chodziła ?