Niki Lauda zapowiedział, że Mercedes GP nie zgodzi się na zwiększenie limitu silników z czterech do pięciu. Wcześniej Christian Horner zdradził, że w marcu wszystkie zespoły wyraziły na to zgodę. To właśnie Infiniti Red Bull Racing jest w najgorszej sytuacji jeśli chodzi o użyte silniki w sezonie 2015.
[ad=rectangle]
- Nie można zmieniać regulaminu w trakcie trwania sezonu - dodał Austriak w rozmowie z agencją prasową APA. Wydaje się, że zmiana stanowiska Mercedesa związana jest z zaskakującą formą Ferrari. Nic dziwnego, że niemiecka stajnia chce zastosować prawo weta, aby chronić swoją przewagę dzięki niezawodności jednostek Mercedesa.
- To trudne pytanie - odpowiedział były kierowca Mika Hakkinen na pytanie, czy regulamin powinien zostać zmieniony w trakcie sezonu, aby przerwać dominację jednego zespołu. - Pozostałe ekipy są daleko, ale Ferrari pokazało, że niemożliwe nie istnieje - dodał.