W poprzedniej kampanii grudziądzką drużynę można było oglądać pod szyldem MrGarden GKM Grudziądz. Teraz w tej materii zaszła dość poważna zmiana. Podczas nadchodzącego sezonu zespół wystąpi jako "ZOOLeszcz DPV LOGISTIC GKM Grudziądz".
Efektem takiego obrotu sytuacji jest porozumienie pomiędzy klubem i wspomnianymi firmami. Oficjalne ogłoszenie nazwy nastąpiło w środę podczas konferencji prasowej. Na razie nie są znane szczegóły współpracy, m.in. na jak długo obie strony podpisały porozumienie.
Obie firmy już wcześniej dało się zauważyć przy żużlowych zmaganiach. W 2019 roku ZOOLeszcz miał okazję być sponsorem tytularnym Polonii Bydgoszcz, która w tamtym sezonie awansowała do eWinner 1. Ligi. Również DPV LOGISTIC otrzymywało swoje miejsce na banerach podczas meczów, o czym zresztą wspomniał GKM w swojej informacji prasowej.
Czytaj także:
Była nadzieja Włókniarza dała sobie kolejną szansę. Lewis Bridger ponownie wraca do żużla!
Żużel. Unia Leszno pomoże swoim juniorom w kwestiach sprzętowych. "Z najwyżej półki muszą być także mechanicy"
ZOBACZ WIDEO Żużel. Gollob i Hancock byli ikonami, w które wcielał się gdy grał na komputerze