Zmiana warty w Stali Gorzów. Nowa jakość w marketingu?

WP SportoweFakty / Tomasz Jocz / Bal charytatywny dla Tomasza Golloba
WP SportoweFakty / Tomasz Jocz / Bal charytatywny dla Tomasza Golloba

Od pewnego czasu w dziale marketingu Stali Gorzów pracują nowe osoby. Informowaliśmy już o tym, że drogi klubu i Jacka Gumowskiego się rozeszły. Z jakim skutkiem go zastąpiono? Ocenił prezes Ireneusz Maciej Zmora.

Jacek Gumowski to były marketing menedżer Cash Broker Stali Gorzów, obecnie współpracujący z Urzędem Miasta Gorzowa i firmą One Sport. Za czasów jego pracy w klubie pojawiło się mnóstwo różnorakich akcji, które wzmocniły identyfikację kibiców z gorzowskim klubem i zwiększyły lokalną świadomość. Niewątpliwe wyznaczano nowe trendy.

Jakiś czas temu doszło jednak do zmiany warty i za sterami działu marketingowego stanęli młodzi ludzie w osobach Marcina Sosnowskiego i Marty Karmelity. Ich dotychczasowe działania pozytywnie ocenia Ireneusz Maciej Zmora.

- Nastąpiły zmiany personalne. Obecnie w klubie są nowe osoby, które pracują z pełnym zapałem, ale do oceny efektów ich pracy trzeba poczekać do zakończenia sezonu żużlowego, który będzie prawdziwym sprawdzianem - przyznaje prezes klubu.

Jak dotąd nowi marketingowcy wykazali się przy okazji organizacji meczów piłki ręcznej. KS Stal Gorzów z powodzeniem walczy w I lidze w grupie A, a na spotkania niemal za każdym razem przychodzi komplet kibiców. Bardzo dobre opinie Sosnowski i Karmelita wraz z resztą zespołu zebrali za galę 70-lecia klubu, która odbyła się w Filharmonii Gorzowskiej oraz za zakończony ogromnym finansowym sukcesem bal charytatywny dla Tomasza Golloba, podczas którego zebrano ponad 600 tysięcy złotych dla polskiego mistrza świata z 2010 roku.

Trudno jednak nie zgodzić się z prezesem Stali, bowiem to mecze żużlowe są najważniejsze dla klubu. Wydaje się, że okres zimowy pod kątem social media przepracowano bardzo dobrze, choć sporo dawały mecze szczypiorniaka. Żużlowych materiałów także jednak nie brakowało.

Czy nowym osobom uda się kontynuować budowaną przez lata modę na speedway i jeszcze bardziej zaszczepić w fanach miłość do żółto-niebieskich barw? Przekonamy się w ciągu najbliższych miesięcy. Pierwsze oceny będzie można wystawiać już 1 kwietnia po Memoriale Edwarda Jancarza oraz tydzień później, kiedy to zaplanowano rozegranie inauguracyjnego dla gorzowian meczu PGE Ekstraligi z Get Well Toruń.

ZOBACZ WIDEO Kapitalne ściganie na torze w Daugavpils!

Komentarze (50)
avatar
Cysio
23.03.2018
Zgłoś do moderacji
1
8
Odpowiedz
Powodzenia, bo bycie marketingowcem w Stali to ciężki kawałek chleba. Łatwo wpakować się na jakąś minę, więc z dobroci serca pozwolę sobie udzielić kilku cennych wskazówek ;)
1) Na pytania o za
Czytaj całość
avatar
LEGION STAL
23.03.2018
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Zmorze się przytylo na tym fotelu.