Na jej mocy już w kwietniu w NoVa Park zostanie otwarty największy w Gorzowie, ponad 200-metrowy, sklep klubowy Stali Gorzów.
Umowa o sponsoringu pomiędzy NoVa Park i siedmiokrotnym drużynowym mistrzem Polski przewiduje m.in. wykorzystywanie marki Stal Gorzów i wizerunku zawodników w działaniach komunikacyjnych i promocyjnych prowadzonych przez NoVa Park. Gorzowskie centrum objęło także wyłączny patronat nad Sektorem Rodzinnym na stadionie Stali Gorzów, gdzie podczas każdego meczu będzie przeprowadzać rodzinne animacje dla dzieci.
- Zdajemy sobie sprawę, że żużel to najpopularniejsza dyscyplina sportowa w regionie, którą kochają również klienci NoVa Park, dlatego zdecydowaliśmy się wesprzeć klub Stal Gorzów. Żółto-niebiescy to nasi sąsiedzi, którzy mają podobną do nas strategię marketingową i grupę docelową. Jesteśmy pewni, że podjęta współpraca przyniesie wiele radości mieszkańcom Gorzowa - mówi Katarzyna Borowiak, marketing manager Centrum Handlowego NoVa Park.
Do NoVa Park zostanie również przeniesiony sklep klubowy Stali Gorzów. Nowy najemca zajmie lokal o powierzchni ponad 200 m2, gdzie kibice będą mogli nabyć bilety i gadżety klubowe, a także wypocząć w specjalnej Strefie Kibica, przeznaczonej zarówno dla młodszych, jak i starszych kibiców gorzowskiego klubu. - Cieszymy się, że NoVa Park zdecydował się zostać sponsorem elitarnym naszego zespołu. Wierzymy, że to początek długofalowej współpracy, która będzie odpowiedzią na potrzeby kibiców i mieszkańców Gorzowa oraz regionu, którym zależy na jak największej liczbie zwycięstw Stali Gorzów - dodaje Ireneusz Maciej Zmora, prezes Stali Gorzów.
Współpraca NoVa Park ze Stalą Gorzów rozpocznie się wraz z początkiem kwietnia. Umowa sponsorska została podpisana do końca 2014 roku.