W rundzie jesiennej ten sam bukmacher był już sponsorem meczu zielonych ze Stalą Mielec (0:2), teraz zawarł z klubem stałą współpracę. Według warunków podpisanej właśnie umowy potrwa ona półtora roku.
TOTALbet trafia na środek koszulek piłkarzy Warty, a w tym miejscu nie było logotypu zewnętrznego sponsora od 2011 roku. Przez niemal dekadę na centralnej części strojów eksponowano firmy aktualnych właścicieli klubu, bądź nie było ich tam w ogóle.
W rundzie jesiennej poprzedniego sezonu zieloni przeprowadzili innowacyjną akcję "Warto Budować", w ramach której piłkarze prezentowali podczas meczów kod QR, prowadzący do nowej strony internetowej. Jest ona kanałem służącym do komunikacji z potencjalnymi sponsorami. Ta nietypowa inicjatywa odbiła się szerokim echem, doprowadziła do pozyskania szeregu partnerów biznesowych, a wreszcie także sponsora strategicznego.
Warta Poznań z nowym sponsorem strategicznym. Została nim firma TOTALbet. pic.twitter.com/3AurK535fW
— Szymon Mierzyński (@szmierzynski) February 7, 2020
- Pozyskanie nowego sponsora to rezultat wielomiesięcznej pracy, a także akcji z ubiegłego roku. To był jedyny aspekt, którego nam brakowało, odkąd doszło do zmian w klubie. Uważam, że zaczynamy nowy rozdział, bo ktoś się wreszcie odważył wesprzeć Wartę. Dotąd wszyscy się tylko przyglądali, a teraz mamy firmę, która wykonała konkretny krok. Dlatego sądzę, że ten ruch pomoże nam nie tylko pod kątem finansowym, ale też zyskamy jeszcze większe zaufanie - przyznał właściciel lidera Fortuna I ligi, Bartłomiej Farjaszewski.
->Transfery. Oficjalnie: Dani Ramirez piłkarzem Lecha Poznań!
ZOBACZ WIDEO: Rzeźniczak przesadził z tweetem o Lechu Poznań. "Przeprosiłem, bo ten wpis był nie na miejscu. Czasem trzeba ugryźć się w język"