Wirtualne pół miliarda Lewandowskiego

PAP / PAP/Bartłomiej Zborowski
PAP / PAP/Bartłomiej Zborowski

Wartość medialnych publikacji z udziałem Roberta Lewandowskiego w pierwszym półroczu 2016 wyniosła 560 milionów złotych - informuje magazyn "Press".

Jak informuje branżowe pismo, na temat Roberta Lewandowskiego w polskich mediach od stycznia do czerwca ukazało się w sumie 74,5 tysiąca publikacji. Większość, bo 77 procent z nich, to wiadomości na stronach internetowych, po 6 procent to informacje w stacjach telewizyjnych i radiowych.

Jak czytamy: "Analitycy PRESS-Service Monitoring Mediów wyliczyli, że ekwiwalent reklamowy informacji na temat Lewandowskiego wyniósł 560 milionów złotych."

Wśród publikacji internetowych o piłkarzu Bayernu Monachium i reprezentacji Polski najwięcej można było przeczytać w naszym portalu. W sumie Lewandowski był wymieniony w 1,8 tysiącu publikacji. Poza tym w Sport.pl (1,7 tys.), sport.se.pl (1,2), eurosport.onet.pl (1,2).

Największy wzrost zainteresowania Lewandowskim miał miejsce w czerwcu, podczas Euro 2016. Największy skok zainteresowania zawodnikiem przypadł na 29 czerwca. Opublikowano wtedy 3,9 tysiąca materiałów na temat polskiego zawodnika - pisze "Press".

ZOBACZ WIDEO: Kucharski: tej kadrze przyda się zimny prysznic (źródło TVP)

{"id":"","title":""}

Źródło artykułu: