Do prezentacji nowego malowania Williamsa doszło w poniedziałek, ale emocje z tym związane jeszcze nie opadły. Nie wszystkim biało-błękitny design przypadł do gustu, ale dla stajni z Grove ma stanowić nowe otwarcie i odcięcie się od fatalnego minionego sezonu.
Koniec okresu przejściowego w Williamsie. Czytaj więcej!
- To dla Williamsa wprowadzenie w nową erę. Samochód jest bardziej agresywny, nieźle wygląda - powiedział Robert Kubica w specjalnie zmontowanym filmie, na którym możemy zajrzeć za kulisy poniedziałkowej prezentacji.
Dla Brytyjczyków dobrą nowiną jest nawiązanie współpracy z firmą ROKiT, która została sponsorem tytularnym zespołu. W ten sposób udało się poprawić kondycję finansową Williamsa. - To zawsze miło zobaczyć nowego partnera na pokładzie. Współpraca z nimi będzie przyjemnością - dodał Kubica.
- ROKiT pokazał, że ma wiarę w Williams. Dla całego zespołu to ważna wiadomość, że tak poważna firma chciała na nas postawić - skomentowała Claire Williams.
Kimi Raikkonen już na torze. Czytaj więcej!
Brytyjka nie ukrywa, że nadchodząca kampania będzie bardzo ważna dla jej zespołu. - Spędziliśmy sporo czasu w zeszłym roku i zastanawialiśmy się nad sezonem 2019, nad tym co chcemy zrobić z samochodem. Wysyłamy jasny sygnał światu tym malowaniem. Chcieliśmy zaprezentować coś nowego, w jasnych barwach - dodała Williams.
ZOBACZ WIDEO: Maciej Wisławski: Z Hołowczycem byliśmy jak ogień i woda. To był idealny duet