PSŻ Poznań najlepszy w rankingu social mediów w 2. LŻ. Wygrała wszechstronność
Artur Babicz
2. miejsce: Euro Finance Polonia Piła
Facebook: 9 688 fanów (2. miejsce w lidze)
Instagram: 1 369 fanów (3. miejsce w lidze)
Twitter: 1 262 fanów (4. miejsce w lidze)
Youtube: 1 219 760 wyświetleń (1. miejsce w lidze)
Euro Finance Polonia Piła jest bezkonkurencyjna jeżeli chodzi o zasięg wygenerowany na Youtube. Żaden klub 2. LŻ nawet nie zbliżył się do tego wyniku i niewiele wskazuje, aby w najbliższym czasie to się zmieniło. Na innych kanałach też widać, że w Pile mają jakiś plan na komunikację i starają się go realizować. Śledząc media społecznościowe Polonii widać, że to drużyna, która spadła z wyższej klasy rozgrywkowej. Jednak to ideału tutaj jeszcze sporo brakuje.
Zobacz także: Zmiany w Zarządzie Polonii Piła
Polub Żużel na Facebooku
WP SportoweFakty
Zgłoś błąd
Komentarze (2)
-
P0ZNANIAK Zgłoś komentarznawet byśmy awansowali do e-ligi ;).
-
Poznaniak z Gorzowa Zgłoś komentarzTo prawda, "umiemy w internety", teraz pora pokazać dominację na torze. Do dzieła Skorpiony!