Stalowy tramwaj w Gorzowie Wielkopolskim

Od wtorku kibice gorzowskiej Stali mogą przejechać się tramwajem promującym klub położony w mieście nad Wartą. Caelum Stal Gorzów, przy wsparciu finansowym sponsorów, postanowiła wypuścić na miasto jeżdżącą reklamę gorzowskiego klubu. Jest to pierwszy tego typu pojazd, jednak jak się okazuje nie ostatni.

Dość nietypowo konferencja prasowa gorzowskiej Stali odbyła się dziś w tramwaju MZK. Celem spotkania z dziennikarzami było przedstawienie nowego pomysłu na promocje gorzowskiego klubu.

- Jest to pierwszy z naszych nowych pomysłów, dzięki którym chcemy promować klub i naszych sponsorów w pięknym mieście - Gorzowie Wielkopolskim. Został wybrany tramwaj, gdyż jest dobra forma reklamy, a będzie on jeździł cały rok, każdego dnia. Jest to pierwszy tramwaj, ale nie ostatni. Kolejny powinien się pojawić się już pod koniec kwietnia, a następny na początku maja - powiedział podczas konferencji prasowej specjalista ds. marketingu gorzowskiej Stali Michał Kugler.

- Zaczynałem jeździć tramwajem jako dziecko i myślę, że na starość będę także nim się poruszał, bo to bezpieczniejsze - zażartował prezes Stali Gorzów Władysław Komarnicki.

- Symbol tramwaju dla gorzowian jest oczywistą sprawą. Chciałbym z tego miejsca podziękować za ten pomysł. Stojący obok mnie Michał Kugler, który wcześniej pracował w Pogoni Szczecin, odpowiedzialny za marketing wniósł wiele świeżości do naszego klubu i jesteśmy bardzo zadowoleni z tych inicjatyw - dodał Komarnicki.

Co ciekawe pierwszy kurs odbył się z oznaczeniem "F" w miejscu, gdzie zawsze znajduje się numer linii, jednak rzecznik MZK podkreślał, że nie jest to zielonogórski tramwaj. - Literka F tramwaju to całkowity przypadek, to jest po prostu niemieckie oznaczenie nauki jazdy. To nie jest Falubaz, a po prostu nauka jazdy. To kolejna nasza akcja, w której promuje się jeden z gorzowskich klubów sportowych. To bardzo ciekawa inicjatywa i forma reklamy, która dociera do bardzo dużej grupy społeczeństwa. Tramwaje poruszają się po mieście średnio 16-18 godzin w ciągu doby, więc to dobra forma reklamy - powiedział rzecznik MZK Marcin Pejski.

Źródło artykułu: