W jaki sposób kreuje się wizerunek największych gwiazd sportu? Dlaczego sztuka budowania marki osobistej w sporcie jest dziś tak ważna? Czy Robert Lewandowski jest dzisiaj poza konkurencją wszystkich Polaków, jeżeli chodzi o jego wartość marketingową? Czy w wizerunku Lewandowskiego jest coś, co można by jeszcze poprawić? Dlaczego Adam Małysz ciągle wygrywa z Robertem Lewandowskim w niektórych badaniach rankingowych, dotyczących największego autorytetu sportowego, najbardziej lubianego bądź najpopularniejszego sportowca? Jak przedstawia się dzisiaj marketingowa wartość piłkarskiej reprezentacji Polski? Dlaczego zdaniem prezesa agencji marketingowej Arskom Group Wojciecha Szaniawskiego Adam Nawałka jest największym wygranym rynku reklamowego 2018 roku? Jak Szaniawski porównałby wizerunek polskich skoczków narciarskich do wizerunku naszych piłkarzy? Jakie są różnice w kwotach, które przedstawiciele tych dyscyplin dostają za kampanie reklamowe? Zapraszamy do obejrzenia 83. odcinka programu Michała Bugno "Sektor Gości".