Parafowana w czwartek dwuletnia umowa nie jest pierwszym tego typu porozumieniem zabrzańskiego klubu z branżą browarniczą. Dotychczas sponsorem głównym klubu były bowiem browary Van Pur, jeden z dystrybutorów marki piwa "Śląskie".
- Producent marki "Łomża" jest z Górnikiem już od 2005 roku. W branży reklamowej to ewenement na skalę krajową - powiedział Sławomir Staręga, dyrektor marketingu "Łomża". - W trakcie dziewięcioletniej współpracy nie ustaliśmy w pomaganiu Górnikowi nawet I lidze. Krótko mówiąc, możemy liczyć na siebie na dobre i na złe - dodał Mateusz Czarny, brand manager browaru.
Szczegóły umowy są okryte tajemnicą handlową. Obie strony zapewniają jednak, że udało się osiągnąć satysfakcjonujące je porozumienie. - Mogę tylko potwierdzić, że obie strony są usatysfakcjonowane - podkreślił Sławomir Staręga. Umowa o współpracy wiąże się z wyłącznością branżową dla marki "Łomża".
Strony czynią starania, by produkty marki "Łomża" były dostępne w sprzedaży na stadionie Górnika. - Musimy jeszcze dopiąć pewne formalności związane z legalizacją sprzedaży naszych produktów na stadionie, jak też przygotować się do tego technologicznie - przyznał Staręga.