Nowy biznes Hummelsa. W projekt zainwestowali dwaj inni reprezentanci Niemiec

Getty Images /  Luciano Rossi/AS Roma via Getty Images / Mats Hummels
Getty Images / Luciano Rossi/AS Roma via Getty Images / Mats Hummels

Doświadczeni niemieccy piłkarze Mats Hummels, Christoph Kramer i Robin Gosens postanowili wejść do świata producentów wina. Wiadomo już, ile będzie kosztowała butelka ich nowego trunku.

Mats Hummels na początku września podpisał roczny kontrakt z AS Romą. Jak dotąd nie doczekał się debiutu w nowym zespole. "Bild" donosi, że 35-letni defensor skupia się nie tylko na swojej karierze sportowej. Wraz z innymi niemieckimi piłkarzami, Christophem Kramerem i Robinem Gosensem, wyprodukował własne wino.

Pierwszy produkt trójki piłkarzy nosi nazwę "Herbstmeister". To wysokiej jakości Riesling-Cuvee. Jego limitowana edycja zostanie wyprodukowana w kilku tysiącach butelek. Cena za jedną będzie wynosiła 29 euro (124,60 złotych), co umieszcza trunek w segmencie premium. - Od samego początku dla nas było jasne: jeśli robimy wino, to tylko absolutnie najlepsze - mówił Gosens w rozmowie z "Bildem".

Piłkarze nawiązali współpracę z doświadczonymi niemieckimi winiarzami, którzy odpowiadają za zaplecze techniczne projektu. Każdy z zawodników początkowo zainwestował pięciocyfrową kwotę, co umożliwiło wyprodukowanie pierwszej partii.

Jak wyjaśnił Hummels, ich nowa inicjatywa biznesowa wiąże się ze wspólną pasją do wina. - Z Chrisem przyjaźnię się od ponad 10 lat, często razem wychodzimy na kolację i pijemy wino. Robina znałem z boiska, ale na Euro 2021 nawiązaliśmy lepsze relacje. Chcieliśmy wspólnie zrobić coś innego. Jeśli uda nam się  umilić ludziom wieczory naszym winem, to będzie dla nas wyznacznik sukcesu - opowiadał mistrz świata z 2024 roku.

Na razie projekt piłkarzy jest w fazie eksperymentalnej. Niewykluczone jednak, że jeśli ich pierwszy produkt zostanie pozytywnie przyjęty przez rynek, to działalność zostanie rozszerzona. "Bild" donosi, że powstają już plany rozbudowania oferty o kolejne szczepy winogron i stworzenie trunków mieszczących się w różnych przedziałach cenowych.

ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: Messi i spółka świętowali. Mieli ku temu ważny powód

Źródło artykułu: WP SportoweFakty