Wśród powyższych jest aż 21 ekip z Niemiec, 11 z Polski, 18 z Czech oraz 1 ze Słowacji. Zapowiadane są 3 samochody klasy WRC rywalizujące w ramach Pucharu Łużyc - Octavia WRC (Kahle), Subaru S12B WRC (Drotar) oraz Fabia WRC (Trněný) a także 1 auto klasy S2000 - znana z polskich oesów Toyota Corolla S2000 Karela Macka i Pavli Fricovej.
Spośród 11 polskich załóg na starcie zobaczymy stałych bywalców LC oraz kilka nowych załóg. Wśród polonijnych zespołów wymienić należy Andrzeja Lipskiego i Magdę Lukas jadących Misiakiem evo IX oraz:
2. Ryszard i Kasia Kiewrelowie - Clio Sport - jako pierwsza załoga zgłoszona do rajdu,
3. Marcin i Marek Wolscy - Maldon 126p - z nowym "zawiasem" - zwarci i gotowi do walki z Trabantami,
4. Ostrowski Tomek i Janicki Piotr - Opel Kadett,
5. Wawrzyczek Damian i Liebchen Mirek - Honda Civic Vti,
6. Kurdyś Sławek i Michał Kasina - Honda Civic TypeR- bronią tytułu mistrzowskiego z 2010 roku,
7. Ingram Wiesław i Janik Krzysztof - Honda Civic,
8. Ryznar Łukasz i Skrzywan Paweł - Opel Kadett,
9. Polok Jacek i Pytel-Majkowska Kasia - Honda Civic,
10. Virnik i Łukasz Lachtera - BMW M3,
11. Ptaszek Hubert i Boba Bartłomiej - Ford Fiesta - Hubert nie posiada jeszcze prawa jazdy z racji młodego wieku i może uczestniczyć w rajdzie w ramach Pucharu Młodych, natomiast na trasie dojazdowej musi zamienić się rolami z pilotem,
12. Tomaszczyk Jerzy i Heller Kamil - zawodnicy odstąpili od uczestnictwa w rajdzie z powodu niedyspozycji zdrowotnej Jurka.
Wśród składu Niemieckiej reprezentacji wchodzą Kahle Matthias i Doerr Christian - Skoda Octavia WRC oraz:
2. Scheidhammer Alois i Regner August - Opel Astra
3. Karlsson Eric - Audi TT
4. Grimm Thomas i Ehrhardt Daniel - Trabant
5. Trültzsch Jőrg i Lang Sascha - Peugeot 205GTI
6. Böhm Thomas i Schulze Ronny - Opel Astra
7. Edelmann Tobias i Holm Peggy - Skoda Felicja
8. Roch Marko i Roch Jőrg - BMW 318
9. Eckl Dirk i Strauß Christian - Trabant
10. Hitzschke Dirk i Birke Martin - Nissan Micra
11. Römer Pierre i Borrmann René - Trabant
12. Eckl Ralf i Geuthner Susen - Trabant
13. Lauterbach Stefan i Hirsch Alexander - Opel Astra
14. Kühne René i Harnish Sven - Trabant
15. Eichhorst Eckhard i Klemke Michael - Trabant
16. Teichmann Ronny i Seibt Dorit - Nissan Micra
17. Strobel Ulrich i Strobel Lothar - VW Polo
18. Knorn Mike i Krajewski Tino - Trabant
19. Wenger Enrico - BMW 318
20. Bauer Christian i Herzig Daniel - Renault Clio
21. Muschiol Mark i Gäbler Jenny - Renault Clio Ragnotti
Czeski team reprezentują: Tošovský Jiří i Král Josef - Misiak evo X oraz:
2. Mulač Václav i Perski Eduard - Subaru Impreza,
3. Karel Macek i Fričová Pavla - Toyota Corolla S2000,
4. Tichý Zdeněk i Horák Jiří - Opel Kadett
5. Hock Karel i Švihálek Luděk - Skoda 130 RS,
6. Kaválek Aleš i Miko Jaroslav - Honda Civic TypeR,
7. Jari Matti Halala i Štěpán Dalibor - Ford Focus,
8. Macháček Tomáš i Kareš Pavel - Skoda 130 LR,
9. Čonka Robert i Venclík Jakub - Skoda Fabia,
10. Klokočník Tomáš i Zlámal Jaroslav - Lada VFTS,
11. Bujáček Martin i Omelka Marek - Mitshubishi Lancer Evo IX,
12. Trněný Karel i Pritzl Václav - Skoda Fabia WRC,
13. Křišťan Jiří i Vrzal Martin - Skoda 110 LR,
14. Brázda Jakub i Zdenek - Honda Civic,
15. Bělohradský Tomáš i Basta Pavel - BMW 318,
16. Roll Michal i Kubík Jozef - Skoda Fabia RS,
17. Filipová Petra / Teplá Veronika; Subaru Impreza,
18. Petrášek Jiří / Káňa Jiří; Opel Ascona B.
Słowację w Pucharze Łużyc reprezentują: Drotár Igor i Bánoci Vladimír - Subaru Impreza S12 B WRC.
Zapraszamy zatem do licznego przybycia na rajdowe trasy Pucharu Łużyc i podziwiania w iście rajdowej atmosferze rywalizacji na trasie XIV Thermica Rallye Luzicke hory - I Rundzie Pucharu Łużyc 2011.