Historycznego ścigania ciąg dalszy

Dla załogi Wojciech Koczeski/Błażej Matusiak 8. Rajd Mazowiecki będzie początkiem, miejmy nadzieję bardzo interesującego sezonu. Po bardzo obiecującym starcie w Rajdzie Barbórki załoga nie może już doczekać się kolejnych sportowych emocji. Taką okazję daje domowy rajd w okolicach Wilgi. Dodatkową motywacją jest chęć wypromowania klasy HR13, czyli poczciwych "turbodziadków", które nadal na oesach potrafią stworzyć wspaniałe widowisko.

Wojciech Koczeski: Chcielibyśmy gorąco zaprosić wszystkich kibiców na trasę 8 Rajdu Mazowieckiego. Liczymy na dobrą zabawę, szybką i efektowną jazdę. Ponieważ idea Subaru Legacy Cup nie do końca w tym roku wychodzi, to mamy nadzieję, że pomysł uruchomienia klasy HR13 pozwoli na zebranie wikęszej ilości zawodników. Tym razem pokażemy dwa samochody (Subaru i Audi), ale zachęcamy wszystkich zawodników mających w swoich garażach (bądź planach zakupowych) Toyoty Celica ST185, Lancie Delta HF Integrale, Audi Quattro, Subaru Legacy, Mitsubishi Galant VR4 etc. do przyłączenia się do naszego projektu!

- Na ten sezon chcemy pojechać pełen cykl GSMP i wybrane eliminacje RSMP/RPP. Wszystko zależnie od pozyskanego budżetu. W tym miejscu bardzo gorąco dziękujemy firmie Noel Studio Technologia Reklamy i TRW Auto Service za wsparcie i wiarę w sukces klasy HR13. Nasi partnerzy, a jednocześnie sponsorzy, wnoszą wiele optymizmu w cały projekt.

Błażej Matusiak: To już czwarty Rajd Mazowiecki, w jakim będę brać udział. Tym razem jako gość, więc podróżowanie będzie mniej stresująca niż zwykle. Zrobimy wszystko, żeby kibice zobaczyli dużo fajnej i szybkiej jazdy. Wsparcie ze strony widowni dostarczy nam dodatkowej motywacji przy pracach nad klasą HR13. Mamy nadzieję, że w sezonie 2010 pojawimy się na trasach GSMP dwoma samochodami. Drugi właśnie się buduje i jeszcze trochę wkładu finansowego i będzie gotów. Mam nadzieję, że do naszego projektu włączy się jeszcze kilka osób, a bardzo pozytywnym faktem jest pojawienie się Krzyśka Możyszka na tym rajdzie. Osobiście bardzo gorąco dziękuję firmom Noel Studio Technologia Reklamy i TRW Auto Service za wsparcie i wiarę w nasz projekt.

Źródło artykułu: