Sceptycy twierdzą, że powrót do historycznych barw McLarena związany jest z brakiem odpowiednich funduszy. Od roku 2013 ekipa z Woking nie ma sponsora tytularnego, gdy rozwiązano kontrakt z Vodafone. Spekulowano, iż McLaren może podpisać umowę sponsorską z Coca-Cola, McDonads, Pepsi czy Apple.
- Mamy bardzo bogatych właścicieli, którzy chcą wygrywać - powiedział Zak Brown. - Teraz trzeba sprawić, żeby to wszystko wypaliło. Potrzeba na to jednak trochę czasu - dodał.
Sporo osób zastawia się, czy McLaren będzie miał sponsora tytularnego. - Zajmuje to około roku. Nie będzie żadnego cudu w sezonie 2017. Kluczowe decyzje podejmowane są w październiku lub listopadzie, najpóźniej w grudniu. Rozpoczęliśmy rozmowy w grudniu zeszłego roku, więc małe były szanse na pozyskanie czegoś znaczącego - oznajmił.
- W sezonie 2018 musimy zdobyć tytularnego sponsora. Zajmie to nam rok. Wiemy, że po przyjściu Liberty Media w jakim kierunku będzie zmierzał sport. Czekają nas pozytywne czasy - zakończył Brown.
ZOBACZ WIDEO: 17-letnia Polka światową twarzą indoor skydiving. "Teraz będę mogła wypromować ten sport"