Williams we wtorek poinformował, że Craig Woodhouse został nowym szefem ds. komunikacji. Brytyjczyk ma odgrywać kluczową rolę we wzmacnianiu globalnej strategii ekipy z Grove, poprawiając jej rozpoznawalność i docierając do nowych partnerów. Woodhouse do zespołu Formuły 1 wnosi doświadczenie zdobyte w polityce i biznesie.
Do tej pory Woodhouse pracował w brytyjskim Departamencie Kultury, Mediów i Sportu (odpowiednik polskiego ministerstwa kultury). Zajmował tam stanowisko dyrektora ds. komunikacji. Był odpowiedzialny za obsługę najważniejszych wydarzeń, w tym koronację króla Karola III i obchodów Platynowego Jubileuszu królowej Elżbiety II.
Wcześniej Craig Woodhouse był sekretarzem i rzecznikiem prasowym premier Theresy May. Pracował też w Departamencie Biznesu, Energii i Strategii Przemysłowej, gdzie również odpowiedzialny był za komunikację.
ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: kuriozalny błąd sędziego. Co on zrobił?!
Brytyjczyk swoje doświadczenie zbudował pracując w mediach. Jako dziennikarz publikował w najbardziej prestiżowych tytułach, takich jak "The Telegraph", "The Evening Standard" i "The Sun". Pracował też w globalnej firmie komunikacyjnej Edelman, gdzie przez dwa lata pomagał wielu firmom w budowaniu wizerunku i komunikacji.
- Williams przyciąga najzdolniejsze i największe talenty do każdego możliwego działu firmy. To tylko potwierdza, że nasza transformacja nabiera tempa. Craig jest wyjątkową personą w zakresie komunikacji. Wie, jak pracować pod presją i cieszymy się, że możemy powitać go na pokładzie - powiedział Paul Asencio, dyrektor Williamsa ds. przychodów.
- Jestem zachwycony dołączeniem do Williamsa w tak ekscytującym momencie - zarówno dla zespołu, jak i dla całej F1. Ekipa ma misję polegającą na powrocie na czoło stawki i nie mogę się doczekać, aby wykorzystać całą wiedzę, aby pomóc w osiągnięciu tego zadania - dodał Craig Woodhouse.
Czytaj także:
- Mercedes nie straci klienta. Ważna umowa w F1 podpisana
- Zmiana szefa w Mercedesie? Toto Wolff zabrał głos