Żużel. Ranking social mediów 2. Ligi Żużlowej. PSŻ Poznań zdominował konkurencje

Zdjęcie okładkowe artykułu:
zdjęcie autora artykułu

Przygotowaliśmy zestawienie klubów z najpopularniejszymi mediami społecznościowymi w 2. Lidze Żużlowej. Nie ma co ukrywać, kluby z tego poziomu rozgrywkowego różnie podchodzą do tego typu aktywności. Jednakże lider zdecydowanie przewyższa rywali.

1
/ 7

7. miejsce - Wolfe Wittstock 

Ostatnie miejsce w naszym rankingu zajmuje Wolfe Wittstock. Rok startów na poziomie 2. Ligi Żużlowej nie wpłynął znacząco na zwiększenie popularności mediów społecznościowych niemieckiego zespołu. Zresztą niewiele też się w nich dzieje, więc słabe zainteresowanie nie jest tutaj niczym nadzwyczajnym. Na pewno Niemcy mają w tej kwestii wiele do zrobienia. Jeżeli tylko zaangażowaliby się w minimalny sposób, z pewnością w przyszłym roku wyglądałoby to zdecydowanie lepiej.

Liczba polubień na portalu Facebook: 4 511 (6. miejsce) Liczba obserwujących na portalu Instagram: 1 079 (5. miejsce) Liczba obserwujących na portalu Twitter: 48 (7. miejsce) Liczba wyświetleń na portalu YouTube: brak

Dane na dzień 29 stycznia 2021 r.

ZOBACZ WIDEO Matej Zagar gościem "Żużlowej Rozmowy". Obejrzyj cały odcinek!

2
/ 7

6. miejsce - Trans MF Landshut Devils 

Przedostatnie miejsce zajmuje drugi niemiecki klub, który wystąpi w 2. LŻ. Jak widać, nasi zachodni sąsiedzi mają dużo do zrobienia w tym względzie, aby nadrobić różnicę do polskiej konkurencji. Niemniej, wydaje się, że Trans MF Landshut ma nieco większy potencjał niż Wolfe Wittstock, ponieważ podchodzą do social mediów bardziej kreatywnie. Liczymy, że nowy zespół w polskich rozgrywkach mocno zaangażuje się w mediach społecznościowych.

Liczba polubień na portalu Facebook: 4 100 (7. miejsce) Liczba obserwujących na portalu Instagram: 730 (6. miejsce) Liczba obserwujących na portalu Twitter: 156 (6. miejsce) Liczba wyświetleń na portalu YouTube: 15 914 (4. miejsce)

Dane na dzień 29 stycznia 2021 r.

3
/ 7

Względem naszego zestawienia zyskał Kolejarz Rawicz. Wychodzi na to, że kooperacja z Fogo Unią Leszno wychodzi im na dobre w tym względzie. Szczególnie to widać po wynikach na Facebooku, kiedy to od momentu rozpoczęcia współpracy przybyło wielu nowych fanów. Warto również zwrócić uwagę, że w ostatnim rankingu klub z Rawicza nieźle prezentował się na portalu YouTube, jednak w ostatnim czasie zdecydowano się usunąć wszystkie filmy z oficjalnego profilu.

Liczba polubień na portalu Facebook: 6 798 (3. miejsce) Liczba obserwujących na portalu Instagram: 548 (7. miejsce) Liczba obserwujących na portalu Twitter: 1920 (2. miejsce) Liczba wyświetleń na portalu YouTube: 0

Dane na dzień 29 stycznia 2021 r.

4
/ 7

Klub z Rzeszowa dzielnie walczy o odbudowanie pozycji w polskim speedway'u. Pierwszy rok w tym względzie był całkiem owocny. Widać, że choć może nie angażują się w budowanie strategii komunikacyjnej w mediach społecznościowych, to ich działania wyglądają całkiem spójnie. Co więcej, Rzeszów jako ośrodek żużlowy ma duży potencjał, dlatego wraz z biegiem lat ich zasięgi organiczne powinny się zwiększać. Gdyby do tego dołożyć trochę kreatywności, z pewnością szybko wdarliby się do czołówki zestawienia.

Liczba polubień na portalu Facebook: 4 815 (5. miejsce) Liczba obserwujących na portalu Instagram: 4 796 (1. miejsce) Liczba obserwujących na portalu Twitter: 322 (5. miejsce) Liczba wyświetleń na portalu YouTube: brak

Dane na dzień 29 stycznia 2021 r.

5
/ 7

3. miejsce - Lokomotiv Daugavpils 

Łotysze przez lata byli czołowym klubem na drugim polskim poziomie rozgrywkowym, dlatego w tym czasie zdążyli już zbudować swoją popularność. Chociaż ich działania w social mediach są znikome i raczej nie wychodzą poza minimum, wystarczyło to, aby wedrzeć się na podium rankingu mediów społecznościowych klubów 2. LŻ. Jednak jeżeli ich komunikacja nie poprawi się w jakimś znaczącym stopniu, to powinni osuwać się w dół tego zestawienia.

Liczba polubień na portalu Facebook: 5 402 (4. miejsce) Liczba obserwujących na portalu Instagram: 1 829 (3. miejsce) Liczba obserwujących na portalu Twitter: 593 (4. miejsce) Liczba wyświetleń na portalu YouTube: 66 576 (2. miejsce)

Dane na dzień 29 stycznia 2021 r.

6
/ 7

Drużyna z Opola zanotowała najbardziej imponujący awans w rankingu. Jeszcze niedawno totalnie się nie liczyli w zestawieniu mediów społecznościowych. Ostatnio jednak sporo się w tym względzie zmieniło. Ich komunikacja jest coraz bardziej spójna i chociaż podobnie jak w większości klubów 2. LŻ, raczej nie wykracza poza niezbędne minimum, to widać pozytywne efekty zmiany podejścia. Jednakże jeżeli nie wydarzy się nic znaczącego, nie mają większych szans, aby wygrać w tym zestawieniu.

Liczba polubień na portalu Facebook: 8 138 (2. miejsce) Liczba obserwujących na portalu Instagram: 1 486 (4. miejsce) Liczba obserwujących na portalu Twitter: 1 026 (3. miejsce) Liczba wyświetleń na portalu YouTube: 20 848 (3. miejsce)

Dane na dzień 29 stycznia 2021 r.

7
/ 7

1. miejsce - SpecHouse PSŻ Poznań 

SpecHouse PSŻ Poznań po raz kolejnych nie miał sobie równych w rankingu mediów społecznościowych na poziomie 2. LŻ. Klub ze stolicy Wielkopolski zdecydowanie najbardziej kreatywnie podchodzi do swojej komunikacji. Chociaż w ostatnim sezonie działo się zdecydowanie mniej niż w latach ubiegłych, wystarczyło to, aby znów odskoczyć konkurencji. To kolejny raz, w którym PSŻ pokazuje, iż marketingowo przewyższa ligę, w której obecnie się znajduje.

Liczba polubień na portalu Facebook: 11 240 (1. miejsce) Liczba obserwujących na portalu Instagram: 2 634 (2. miejsce) Liczba obserwujących na portalu Twitter: 2 260 (1. miejsce) Liczba wyświetleń na portalu YouTube: 98 393 (1. miejsce)

Dane na dzień 29 stycznia 2021 r.

Źródło artykułu: WP SportoweFakty
Komentarze (2)
avatar
P0ZNANIAK
29.01.2021
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
Ponownie zajęliśmy pierwsze miejsce w tej kategorii, super fajnie, normalnie nic tylko skakać pod sufit z radości ;D. Tylko, że to takie zwycięstwo na otarcie łez bo na stadionie II liga jak by Czytaj całość
avatar
PaaZy
29.01.2021
Zgłoś do moderacji
0
2
Odpowiedz
Świetnie PSŻ! Żeby tylko ta popularność socjalmediów, przełożyła się na awans do 1 ligi