Żużel. Koronawirus. Jak kluby 2. LŻ promują akcję #zostanwdomu? SpecHouse PSŻ ma mnóstwo pomysłów

WP SportoweFakty / Sandra Rejzner / Na zdjęciu: kibice PSŻ Poznań
WP SportoweFakty / Sandra Rejzner / Na zdjęciu: kibice PSŻ Poznań

W czasach zarazy ludzie zajmujący się marketingiem w klubach muszą znaleźć dla kibiców jakieś zajęcie. Podobać się mogą działania pracowników SpecHouse PSŻ-u. Poznaniacy mają mnóstwo pomysłów.

Przyszło nam żyć w trudnych czasach. Ludzie siedzą pochowani w domach z obawy przed panującym wirusem, firmy mają problemy, a rozgrywki sportowe zostały zawieszone. Kibice żużla już kilka miesięcy temu z góry zakładali, że w marcu będą obserwować treningi i spotkania sparingowe. Wszystko poszło nie tak - epidemia dotarła do Polski i świat stanął w miejscu. Zadaniem klubów jest znalezienie fanom zajęcia oraz promowanie akcji #zostanwdomu. Bez tego nie wrócimy na stadiony.

W PGE Ekstralidze niepisanym zwycięzcą został Falubaz, a w 1. Lidze Żużlowej nie ma mocnych na Zdunek Wybrzeże. Spójrzmy teraz na najniższy szczebel - tam prym wiedzie SpecHouse PSŻ. Pracownicy klubu ze stolicy Wielkopolski są bardzo aktywni w mediach społecznościowych i co chwilę przedstawiają nowe pomysły. Można zażartować, że do działania zainspirował ich Nicklas Porsing.

Duński zawodnik wrzucił na swojego fan page'a screen z rozegranego meczu w popularnego menadżera żużlowego. Napisał, że debiut ma już za sobą. Poznaniakom najwidoczniej to się spodobało, bo udostępnili post. Po kilku godzinach ruszyła lawina pomysłów. SpecHouse PSŻ przygotował dla kibiców - kolorowankę, żużlowe zabawy, a także łamigłówki. Ponadto pojawiła się jeszcze informacja o organizacji Wirtualnych Indywidualnych Mistrzostw Poznania.

Pozostałe ośrodki obudziły się z zimowego snu, jednak nie są aż tak aktywne. OK Bedmet Kolejarz Opole zamieścił zdjęcie z pierwszych lat startów w rozgrywkach. Poniżej znalazło się pytanie skierowane do sympatyków o wspomnienia związane z klubem. Wilki Krosno z kolei poprosiły kibiców o to, aby nie wpadali w panikę i o siebie dbali. Faworyt do awansu zaprosił jeszcze do obejrzenia zdjęć z sesji, w której główny udział wzięli dwaj nowi zawodnicy: Wadim Tarasienko i Marcin Jędrzejewski.

Dużym zainteresowaniem cieszy się inicjatywa Stainer Unii Kolejarza Rawicz. Ruszył wirtualny mecz z Fogo Unią Leszno. Zasady są bardzo proste - ludzie oddają głos używając odpowiedniej reakcji na Facebooku. Zwycięża zawodnik, który uzbiera największą ilość głosów. Codziennie jest rozgrywana jedna seria. Drugoligowiec wystosował również apel. Kibice nie mają opuszczać miejsca zamieszkania. RzTŻ Rzeszów natomiast zaprosił sympatyków do gry żużlowej "Kreski". Fani mogą też w komentarzach wystawić swój skład na mecze ligowe. Ciekawe, czy trener Janusz Stachyra weźmie ich zdanie pod uwagę.

Zobacz takżeŻużel. Bohaterowie czasu zarazy: Tomasz Orwat. Przed nim kluczowy sezon, ale nie patrzy tylko na czubek własnego nosa
Zobacz także
Żużel. Jak kluby 1. LŻ promują akcję #zostanwdomu? Zdunek Wybrzeże świeci przykładem

ZOBACZ WIDEO: Koronawirus. Szalenie trudna sytuacja w światowym sporcie. "Nie ma rozgrywek, nie ma kibiców, nie ma pieniędzy"

Komentarze (6)
avatar
P0ZNANIAK
27.03.2020
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Nie wiem jak innych kibiców, ale mnie takie rzeczy nie bawią. Najlepszym rozwiązaniem są dla mnie oczywiście wirtualne gierki związane z żużlem, które chociaż w części rekompensują czas oczekiw Czytaj całość
Kibic z Jeżyc
26.03.2020
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Pic na wode fotomontaż. Prezesik jak zawsze pierwszy do gadania ostatni do działania. Mylę się? GdZie prezio był cały wtorek? A szanowna małżonka również w domu na dupie usiedzieć nie może? Bie Czytaj całość
avatar
Poznaniak z Gorzowa
26.03.2020
Zgłoś do moderacji
0
2
Odpowiedz
Gdyby nasze Skorpiony radziły sobie na torze równie dobrze jak w social mediach, bylibyśmy już o krok od awansu do eligi.