Podczas GP Challenge rozmawiano o bezpieczeństwie na żużlowych torach

Przy okazji Grand Prix Challenge w Rybniku doszło do spotkania polskich działaczy z Armando Castagną oraz Tony'm Briggsem. Podczas rozmów została poruszona kwestia bezpieczeństwa zawodników.

Stronę polską reprezentowali Piotr Szymański (przewodniczący Głównej Komisji Sportu Żużlowego), Wojciech Stępniewski oraz Ryszard Kowalski (przedstawiciele PGE Ekstraligi) - Rozmawialiśmy o tym co można jeszcze zrobić, żeby na żużlowych torach było bezpieczniej - przekazał na łamach polskizuzel.pl włodarz GKSŻ.
[ad=rectangle]
Szymański wyjaśnił także, iż temat bezpieczeństwa na żużlowych torach będzie kontynuowany w październiku. - Teraz każdy z nas ma czas na przygotowanie propozycji zmian. W październiku będzie posiedzenie biura CCP i wtedy temat będzie kontynuowany. Mam taką wizję, żeby żużlowe środowisko podpowiedziało co i jak można zrobić. Potem te wszystkie propozycje zostałyby skonsultowane przez fachowców. To oni muszą określić czy to da się zrobić - zakończył

Źródło: polskizuzel.pl 

Komentarze (7)
avatar
sympatyk żu-żla
7.09.2015
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Jeżeli jest taka możliwość i takie przedmioty aby chronić zawodnika przed kontuzją. Należy wprowadzać. 
Andrzej GM
6.09.2015
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Kwestia silników , to jest kwestia być albo nie być dla żużla, który teraz kosztuje zbyt dużo a tunerzy urośli do rangi "bogów".
Kwestia bezpieczeństwa to po części silniki , oraz taki sam poz
Czytaj całość
avatar
lukim81
6.09.2015
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Dyskutować i dyskutować trzeba brać się do roboty bo sama dyskusja nic nie da jak się nic nie robi. 
avatar
POCISK - VIP
6.09.2015
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Za ten astronomiczny hajs co biorą muszą się liczyć, ze albo się uda albo nie to tak jak hazard, mogę dużo zyskać albo dużo stracić, zawsze można było się zapisać na szachy, darta czy wędkarstw Czytaj całość
omniscient
6.09.2015
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Da się wprowadzić hydraulikę band na prostych i wyprofilować wiraże. Gorzej by było z poszerzaniem torów ale też to nie jest niemożliwe. To sa jednak 3 moje propozycje które znaczaco poprawiłob Czytaj całość