Największy obiekt widowiskowo-sportowy na Opolszczyźnie został niedawno oddany do użytku po kilkuletnim remoncie. Priorytetowym zespołem w nim występującym będzie KPR Gwardia Opole. Piłkarze ręczni w poniedziałek (17.07) rozpoczęli przygotowania do sezonu, korzystając właśnie ze zmodernizowanej hali.
- Po wielu latach "Okrąglak" stał się wizytówką Opola. Wskazuje na to pierwsze zainteresowanie ze strony wszystkich podmiotów chcących z niego korzystać. Nie są nimi tylko kluby sportowe. Bardzo ważnym aspektem działalności hali jest właśnie startujący proces komercjalizacji. Chcemy pozyskać partnera, który wraz z miastem i MOSIR-em będzie odpowiedzialny za procesy marketingowe, takie jak reklama obiektu czy jego współfinansowanie - wyjaśnił na środowej konferencji prasowej Marcin Rol, wiceprezydent Opola.
Umowa związana z przekazaniem praw do nazwy obiektu ma zostać podpisana na trzy lata. Minimalna kwota, jaką muszę zaproponować podmioty zainteresowane jej wykupieniem na ten okres czasu, wynosi 300 tysięcy złotych.
- Nie chcemy, by reklamodawcy postrzegali proces jako bardzo drogi. Chcemy uczynić go otwartym praktycznie dla każdego przedsiębiorstwa - dodała Anna Wesołowska, wiceprezes MOSIR-u.
Pierwszy etap komercjalizacji potrwa 20 dni. W tym czasie wszystkie firmy zainteresowane współpracą mogą składać swoje oferty, zawierając w nich propozycję nowej nazwy hali.
- Nie ma drugiego miejsca na Opolszczyźnie z tak dużym ładunkiem reklamowym. Obiekt naprawdę będzie żył, co zobaczycie Państwo już jesienią. Oferty mogą nadsyłać zarówno podmioty publiczne, jak i prywatne. Mamy nadzieję, że zgłosi się wielu chętnych - podkreślił Rol.
- Po upływie pierwszego etapu zweryfikujemy wszystkie zgłoszenia. Potem nadejdzie czas na złożenie właściwej oferty oraz podpisanie umowy - uzupełniła Wesołowska.
Zmagania szczypiornistów Gwardii będzie mogło śledzić z trybun "Okrąglaka" około 3500 widzów.
ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: Ronaldinho w Czeczenii. Zaprosił go prezydent