Jak podaje oficjalny komunikat prasowy wraz ze startem sezonu 2012/2013 w rozgrywkach Bundesligi oraz Pucharze Niemiec na koszulkach oraz spodenkach szczypiornistów popularnych Zebr zobaczyć będzie można logo bwinu. Reklamy znanej firmy bukmacherskiej znajdą się także na bandach otaczających boisko oraz na parkiecie w okolicach bramek.
- THW Kiel jest i idealnym kandydatem na ambasadora marki bwin. Cieszymy się na wspólną współpracę i mam nadzieję, że osiągniemy wielki sukces sportowy z tym wyjątkowym zespołem - stwierdził dyrektor bwin, Jörg Wacker. - Wizerunki i strategie marek bwin oraz THW Kiel pasują do siebie, co pozwala nam wierzyć w sukces potencjalnej synergii - uważa natomiast dyrektor marketingu THW, Marcel Klein.
Wzajemna współpraca klubu z firmą bukmacherską jest możliwa wyłącznie dzięki niedawnym zmianom w przepisach prawnych obowiązujących w kraju związkowym Schleswig-Holstein. Nowe przepisy pozwalają bowiem na zawieranie umów z firmami bukmacherskimi i hazarodwymi, na co nie wyraziło zgody pozostałe piętnaście krajów związkowych. Tym samym pozostałe dwa kluby z tego obszaru grające w Bundeslidze (SG Flensburg-Handewitt oraz TuS N-Lübbecke) stają przed szansą nawiązania współpracy z bwin, co spotkało się z wstępnym zainteresowaniem szefostwa firmy.