To kolejny sukces Lecha Poznań. Po zakwalifikowaniu się do fazy grupowej europejskich pucharów, tym razem grono Kolejorza wzmocnił kolejny sponsor. Nie byle jaki, gdyż AliExpress to jedna z największych firm na świecie, zajmujących się handlem internetowym.
- AliExpress to jedna z najszybciej rozwijających się w Polsce marek "lifestyle" oraz e-commerce, atrakcyjna dla fanów Lecha. Rozmowy z AliExpress rozpoczęły się na długo przed tym, gdy zdobyliśmy wicemistrzostwo Polski oraz zakwalifikowaliśmy się do fazy grupowej Ligii Europy. Jest to potwierdzenie, że nasz klub jest silnym brandem - powiedział Karol Klimczak, prezes Lecha Poznań.
Logo nowego sponsora Lecha Poznań będzie eksponowane na spodenkach. Pojawi się ono już w najbliższych spotkaniach wicemistrzów Polski. Warto podkreślić, że Kolejorz jest pierwszym klubem na świecie, który został partnerem AliExpress.
- Polska jest jednym z naszych wiodących rynków w Europie, a piłka nożna to sport narodowy dla Polaków. Chcemy, aby współpraca z Lechem Poznań symbolizowała nasze zaangażowanie na polskim rynku. Lech to ambitny zespół, zaangażowany w rozwój młodzieży i reprezentujący Polskę w tegorocznej Lidze Europy - podkreślił Gary Topp, prezes AliExpress na Europę Środkowo-Wschodnią.
Lech Poznań najbliższe spotkanie zagra 25 października przeciwko Cracovii. Kilka dni później w Lidze Europy rywalem zespołu Dariusza Żurawia będzie Glasgow Rangers.
Zobacz także: Mateusz Święcicki: Zidane musi się odkochać, Koeman nie kumpluje
Zobacz także: Robert Lewandowski zagra od początku
ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: gol-marzenie w Katarze. Cudowna przewrotka na wagę wygranej