Ostatnie tygodnie, a nawet miesiące to złoty okres w karierze Krzysztofa Piątka. Polski napastnik zrobił na tyle furorę w Genoi CFC, że w zimowym oknie transferowym został wykupiony przez AC Milan. Tam niemal od początku strzelał bramkę za bramką.
W tym momencie ma ich aż 27 na swoim koncie w tym sezonie. Nic dziwnego, że prasa na całym świecie zwariowała na punkcie napastnika.
Z raportu przedstawionego przez Press-Service Monitoring Mediów (proces analizy obejmuje ponad 1100 tytułów prasowych i wybrane strony internetowe) wynika, że Piątek drugi miesiąc z rzędu jest najbardziej medialnym piłkarzem w Polsce. Na jego temat w lutym pojawiło się 2927 publikacji.
Zobacz także: Dudek przeciwko grze reprezentacji trójką napastników. "To nie czas na eksperymenty"
To ponad dwa razy więcej niż o Robercie Lewandowskim. Kolejne miejsca w rankingu zajęli Arkadiusz Milik, Piotr Zieliński i Wojciech Szczęsny. Wyliczono, że Piątek 37-krotnie pojawił się na okładce gazet. Dla porównania - Lewandowski był 10 razy.
W lutym w Lotto Ekstraklasie najbardziej medialną drużyną była Legia Warszawa, która nieznacznie pokonała Wisłę Kraków. Trzecie miejsce zajął Lech Poznań. W social mediach górował już jednak krakowski klub, który mocno zdystansował rywali.
Zobacz także: AC Milan - Inter Mediolan. Włosi bronią Krzysztofa Piątka. "Jest osamotniony", "Suso jest szkodliwy dla Piątka"
ZOBACZ WIDEO Samotność Krzysztofa Piątka. "Jeśli sam sobie nie wywalczy sytuacji to nic nie zrobi"