Piątkomania w Mediolanie stała się już faktem. Jak zdradził na Twitterze dziennikarz telewizji Eleven Sports, Piotr Dumanowski, sprzedaż koszulek z nr "19", z którym występuje w AC Milan Krzysztof Piątek, notuje bardzo dobre wyniki. Trykoty z nazwiskiem polskiego napastnika są obecnie w pierwszej "trójce" najchętniej kupowanych przez sympatyków Rossonerich.
Informację potwierdził rzecznik mediolańskiego klubu. Dziennikarz Eleven Sports dowiedział się też, że na początku Milan oferował kibicom koszulki Piątka bez litery "Ą" (z napisem "PIATEK"), co zostało przyjęte z dużym niezadowoleniem. Wobec protestów fanów, klub był zmuszony szybko naprawić ten błąd.
ZOBACZ: Krzysztof Piątek odpowiedział na pytania dzieci. Zdradził, komu kibicował w młodości >>
Kolejna ciekawostka dotyczy publikowania tweetów w języku polskim. Jak się okazuje, są one pierwszymi, które Milan udostępnia na portalu społecznościowym w języku obcym.
Rzecznik Milanu powiedział nam, że koszulki KP są w TOP3 najchętniej kupowanych. Gdy pierwszego dnia wypuścili do sprzedaży bez litery "Ą" to była lawina zażaleń i szybko to naprawili. Dodał też,że tweety po polsku są pierwszymi w socialach Milanu, które publikują w obcym języku. pic.twitter.com/JqtYKBmBol
— Piotr Dumanowski (@PDumanowski) 15 marca 2019
23-letni Piątek szybko stał się ulubieńcem kibiców Milanu, do którego przeszedł pod koniec stycznia z Genoa CFC. Kilka dni temu reprezentant Polski pojawił się na spotkaniu z fanami zorganizowanym przez firmę Adidas. Dziennikarz Simone Nobilini porównał popularność Piątka do tej, jaką w Italii cieszy się sam papież Franciszek - więcej TUTAJ.
ZOBACZ WIDEO "Krzysztof Piątek w gazie i ława w reprezentacji?!". Jak to wytłumaczyć kibicom?
Oglądaj rozgrywki włoskiej Serie A na Eleven Sports w Pilocie WP (link sponsorowany)