Poszło o napis na koszulce Krzysztofa Piątka. Protesty kibiców AC Milan

Getty Images / Marco Luzzani / Na zdjęciu: Krzysztof Piątek
Getty Images / Marco Luzzani / Na zdjęciu: Krzysztof Piątek

Trykoty z nazwiskiem Krzysztofa Piątka sprzedają się w Milanie jak ciepłe bułeczki. W pierwszych dniach sprzedaży klub zaliczył wpadkę, która spotkała się z ostrym sprzeciwem ze strony fanów.

W tym artykule dowiesz się o:

Piątkomania w Mediolanie stała się już faktem. Jak zdradził na Twitterze dziennikarz telewizji Eleven Sports, Piotr Dumanowski, sprzedaż koszulek z nr "19", z którym występuje w AC Milan Krzysztof Piątek, notuje bardzo dobre wyniki. Trykoty z nazwiskiem polskiego napastnika są obecnie w pierwszej "trójce" najchętniej kupowanych przez sympatyków Rossonerich.

Informację potwierdził rzecznik mediolańskiego klubu. Dziennikarz Eleven Sports dowiedział się też, że na początku Milan oferował kibicom koszulki Piątka bez litery "Ą" (z napisem "PIATEK"), co zostało przyjęte z dużym niezadowoleniem. Wobec protestów fanów, klub był zmuszony szybko naprawić ten błąd.

ZOBACZ: Krzysztof Piątek odpowiedział na pytania dzieci. Zdradził, komu kibicował w młodości >>

Kolejna ciekawostka dotyczy publikowania tweetów w języku polskim. Jak się okazuje, są one pierwszymi, które Milan udostępnia na portalu społecznościowym w języku obcym.

23-letni Piątek szybko stał się ulubieńcem kibiców Milanu, do którego przeszedł pod koniec stycznia z Genoa CFC. Kilka dni temu reprezentant Polski pojawił się na spotkaniu z fanami zorganizowanym przez firmę Adidas. Dziennikarz Simone Nobilini porównał popularność Piątka do tej, jaką w Italii cieszy się sam papież Franciszek - więcej TUTAJ.

ZOBACZ WIDEO "Krzysztof Piątek w gazie i ława w reprezentacji?!". Jak to wytłumaczyć kibicom?

Źródło artykułu: