Startuje Wisła Mobile

Polskie kluby piłkarskie usiłują dorównać swoim zachodnim rywalom nie tylko pod względem sportowym. Wiadomo, że rodzimym drużynom wiele jeszcze brakuje do swoich europejskich odpowiedników również pod względem organizacyjnym. Rozwój marketingowy naszych klubów zainicjował już Lech Poznań uruchamiając telewizję LechTV, tym razem nową usługę, pod nazwą Wisła Mobile wprowadza Mistrz Polski, krakowska Wisła.

W tym artykule dowiesz się o:

Podczas zorganizowanej w piątek konferencji prasowej, przedstawiciele Wisły Kraków, sieci komórkowej Orange oraz firmy Blue Media poinformowali o szczegółach nowej usługi Wisła Mobile. - Szybkie przekazywanie informacji za pomocą telefonii komórkowej jest w dzisiejszych czasach bardzo ważne. Liczymy, że nasz nowy projekt pomoże nawiązać bliższe relacje pomiędzy klubem, a kibicami - mówi Dariusz Gryźlak reprezentujący dział marketingu Wisły Kraków SA.

Wisła Mobile oferuje standardowe usługi sieci pre-paid w połączeniu z nowo powstałym portalem społecznościowym Wisla.premiumLiga.pl. Każdy kibic, który zdecyduje się na wykupienie pakietu startowego Wisła Mobile lub jest klientem sieci komórkowej Orange, będzie mógł zarejestrować się na tej stronie. Oferuje ona wiele ciekawych, często unikalnych materiałów na temat klubu. Twórcy przewidują zarówno szeroki dostęp do multimediów, zdjęć oraz informacji, a także liczne konkursy z nagrodami.

Wisła Mobile działa na zasadzie pre-paid we współpracy z siecią komórkową Orange. - Wystarczy kupić starter za 20 zł, wysłać sms aktywacyjny za 3,99 i dzwonić do innych. Dzięki otrzymywanym wiadomościom kibic zawsze będzie w kontakcie ze swoim ulubionym klubem - czytamy w oficjalnej broszurze Wisła Mobile.

Komentarze (0)