Szczegóły umowy partnerskiej Piasta i Politechniki Śląskiej

W minionym tygodniu Politechnika Śląska została Partnerem Honorowym Piasta Gliwice. Największa w Polsce umowa współpracy pomiędzy klubem sportowym a uczelnią opiewa na wzajemnych świadczeniach promocyjnych. Kilka dni temu przed prezentacją zespołu Piasta i AZS Politechniki Śląskiej doszło do podpisania dokumentów przez rektora Politechniki prof. dr hab. inż. Andrzeja Karbownika i prezesa Piastunek Józefa Drabickiego.

W ramach współpracy Piast będzie mógł m.in. reklamować się na terenie uczelni, stronie internetowej, mediach uczelnianych. Dodatkowo planowana jest organizacja wspólnych wydarzeń (pierwszym była zeszłotygodniowa prezentacja i mecz siatkarski). Politechnika będzie reklamować się m.in. na stadionie Piasta, biletach, a dla studentów przygotowano dodatkowe 10% zniżki na bilety od kolejnego sezonu piłkarskiego.

- To znakomity pomysł, żeby takie porozumienie zawrzeć i realizować je dla wzajemnego wspierania się i promowania swoich działań - deklarował w minioną środę prof. Andrzej Karbownik rektor Politechniki Śląskiej. Zadowolenia ze współpracy nie krył także Prezes Piasta, Józef Drabicki. - Chcemy być dobrym partnerem dla uczelni, promować jej imprezy, a studentów zapraszać na stadion. W przyszłości zamierzamy rozszerzać integrację. Chcemy również dotrzeć do innych środowisk.

Zadowolenia ze współpracy nie krył Piotr Należyty - dyrektor ds. marketingu i komunikacji gliwickiego klubu. - Bardzo się cieszę, że udało nam się doprowadzić do podpisania umowy z Politechniką. Gliwicka uczelnia jest dla nas bardzo ważnym Partnerem. Obszary współpracy są bardzo szerokie i przyniosą ogromne korzyści promocyjne dla Piasta i dla Politechniki. Chcemy stworzyć unikalny w skali kraju program, dzięki któremu nasze marki będą kojarzone z pozytywnymi wartościami.

To pierwszy ale nie ostatni Partner promocyjny Piasta - Już wkrótce można się spodziewać podpisania kolejnej umowy - dodaje Należyty.

Komentarze (0)