[tag=720]
FC Barcelona[/tag] przed obecnym sezonem podpisała umowę ze Spotify. Sponsor nie dość, że wykupił reklamę w centralnej części koszulek, to dodatkowo pozyskał prawa do nazwy stadionu. Współpraca na razie układa się wzorowo, o czym po raz kolejny się przekonujemy.
W umowie jest zapis, który pozwala firmie Spotify oddać miejsce na koszulkach wskazanemu przez siebie artyście. Z takiej opcji właśnie skorzysta i wyjątkowe stroje zobaczymy podczas niedzielnego El Clasico z Realem Madryt.
Sponsor postanowił uhonorować Drake'a. Logo jego marki, przedstawiające sowę, będzie na środku koszulki. "Duma Katalonii" już pochwaliła się, jak będą wyglądać trykoty.
Wybór kanadyjskiego rapera nie jest przypadkowy. Z jednej strony jest to jeden z najpopularniejszych muzyków na świecie, a z drugiej nie ukrywa on, że kibicuje Barcelonie. W dodatku nie jest tajemnicą, że fanem Drake'a jest Robert Lewandowski.
Hit Real Madryt - FC Barcelona w niedzielę o 16:15. Transmisja w Eleven Sports, dostępnym także w WP Pilot.
Barça, I like your style@Spotify pic.twitter.com/SqySF5TS5q
— FC Barcelona (@FCBarcelona) October 14, 2022
Lewandowski apeluje do piłkarzy Barcelony >>
Trzeba było czekać 10 lat. Tyle Barcelona zapłaciła za Neymara >>
ZOBACZ WIDEO: Ciekawa teoria spiskowa. Bayern zemści się za Lewandowskiego?