- Cieszę się, że mogę w kolejnym sezonie reprezentować markę LOTOS Dynamic na arenie międzynarodowej. To właśnie dzięki takim firmom, jak spółka LOTOS Paliwa marzenia o walce o najwyższe pozycje wśród najlepszych kierowców świata stają się możliwe. Z optymizmem patrzymy na rozpoczynający się sezon i rywalizację w nowej dla nas klasyfikacji PWRC - skomentował Michał Kościuszko.
W sezonie 2011 załoga LOTOS Dynamic Rally Team będzie rywalizowała w najliczniej obsadzonej klasyfikacji. Na chwilę obecną w stawce zgłoszonych jest 16 zawodników.
- Do tej pory w wybranej przez nas klasyfikacji zgłoszonych zostało ponad dwa razy więcej zawodników niż do klasyfikacji SWRC, w której startowaliśmy w ubiegłym sezonie. Oznacza to, że zapowiada się trudna walka o punkty z szybkimi i doświadczonymi kierowcami, w tym z Patrikiem Flodinem, który w zeszłym roku zajął drugie miejsce w stawce. Mam nadzieję, że nie tylko wynik sportowy, ale także nasza jazda przysporzy kibicom wielu emocji - powiedział Michał Kościuszko.
Załoga LOTOS Dynamic Rally Team będzie startowała samochodem Mitsubishi Lancer Evo X w najnowszej specyfikacji, obsługiwanym przez tunera RalliArt Italy, który w sezonie 2009 oraz 2010 zwyciężył w klasyfikacji PWRC obsługując Armindo Araujo. Oprócz sukcesów w PWRC, włoski tuner wywalczył także tytuły mistrzowskie między innymi w Grecji oraz we Włoszech.
Kalendarz tegorocznych startów zespołu LOTOS Dynamic Rally Team obejmuje 6 startów w Mistrzostwach Świata. Wybrane rajdy to: Rajd Portugalii (24-27 marca), Rajd Argentyny (26-29 maja), Rajd Finlandii (28-31 lipca), Rajd Australii (8-11 września), Rajd Hiszpanii (20-23 października) oraz Rajd Wielkiej Brytanii (10-13 listopada). Poza cyklem PWRC kibice będą mieli okazję zobaczyć załogę LOTOS Dynamic Rally Team podczas Rajdu Polski (23-25 września) a także Rajdu Barbórki (3 grudnia).
W sezonie 2011 Partnerami wspierającymi starty Michała Kościuszko są także marka olejów silnikowych LOTOS oraz marka Red Bull.
Tak prezentuje się nowe malowanie załogi Kościuszko/Szczepaniak