Marka Lotto zagości już na najbliższych meczach PLK. Będzie eksponowana na tablicy kosza, ściankach sponsorskich, a także na bandach i telebimach we wszystkich halach i na materiałach promocyjnych.
- To świetna wiadomość, a jednocześnie oznaka zaufania, że Totalizator Sportowy postanowił po raz kolejny promować markę Lotto poprzez koszykówkę. Jestem przekonany, iż - tak jak poprzednio - ta współpraca przyniesie wymierne korzyści obydwu stronom - mówi (za plk.pl) Grzegorz Bachański, prezes zarządu Polskiej Ligi Koszykówki.
- Nawiązanie współpracy z PLK jest kontynuacją obecności marki LOTTO w ramach tej dyscypliny sportowej oraz ogromnym ukłonem w stronę fanów polskiego basketu, którzy od lat wiernie mu kibicują - tłumaczy Olgierd Cieślik, prezes zarządu Totalizatora Sportowego.
W przeszłości Totalizator Sportowy współpracował z reprezentacją Polski, a także był m.in. partnerem głównym turnieju finałowego Pucharu Polski mężczyzn rozgrywanego w lutym 2017 r. w Warszawie.
Pozyskanie głównego partnera ma być początkiem lepszych czasów dla PLK. Mówi się o bowiem pozyskaniu tytularnego sponsora. Niedawno też zaszły zmiany w radzie nadzorczej (dołączyli do niej Janusz Jasiński, reprezentant mistrza Polski i Arkadiusz Pelczar)
ZOBACZ WIDEO: Jacek Jaroszewski: Uraz Roberta nie jest doleczony