Reklamy na koszulkach meczowych drużyn to absolutna nowość w NBA. Już od kilku miesięcy poszczególne zespoły finalizują umowy ze sponsorami, bo nowy sezon startuje już za niespełna miesiąc. W czwartek podpisanie tego typu kontraktu ogłosili Los Angeles Lakers.
Jeziorowcy przez trzy najbliższe sezony na swoich koszulkach reklamować będą firmę Wish. To jeden z największych sklepów internetowych, który swoją siedzibę ma w San Francisco. Za każdy rok umowy do kasy Lakers wpływać będzie pomiędzy 12 a 14 milionów dolarów.
Koszulki z logotypem sponsora prezentują się następująco:
JUST IN: Lakers sign jersey ad patch deal with ecommerce site Wish. This is what the jerseys will look like. pic.twitter.com/rBlgb7a2cr
— Darren Rovell (@darrenrovell) 21 września 2017
Kilka dni temu miejsce na koszulkach sprzedali także aktualni mistrzowie - Golden State Warriors. Wojownicy podpisali kontrakt z japońską firmą Rakuten, która gwarantować im będzie niemal 20 milionów dolarów za sezon.
ZOBACZ WIDEO Grad goli na Camp Nou. Zobacz skrót meczu FC Barcelona - SD Eibar [ZDJĘCIA ELEVEN]