Co prawda są to jeszcze informacje nieoficjalne, ale w piątek ze strony Polskiej Ligi Koszykówki zniknęły już elementy sponsorskie firmy Tauron, który nie widnieje już jako oficjalny sponsor ligi. Nam udało się ustalić, że przedstawiciele PLK zwrócili się do klubów z prośbą o usunięcie logo firmy z koszulek.
To sprawia, że rozgrywki ponownie wracają do dawnej nazwy - "Polska Liga Koszykówki". Być może tylko na chwilę, ponieważ nie jest tajemnicą, że władze Polskiego Związku Koszykówki negocjują z PZU. Podobno wszystko jest już dograne. Brakuje jedynie akceptacji zarządu firmy.
Portal polskikosz.pl poinformował, że nowy podmiot ma przekazać na koszykówkę 10 milionów złotych. To spora różnica z porównaniu z firmą Tauron, który przeznaczał "jedynie" 5,5 miliona.
Tauron był oficjalnym sponsorem ligi od 2010 roku.
ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: Arszawin przypomniał o sobie. Wspaniałym golem