Na środowej konferencji prasowej w Arenie Legionowo ogłoszono, że nowym sponsorem strategicznym reprezentacji Polski została firma Lotto. - Zawsze podkreślaliśmy, że chcemy być obecni tam, gdzie dzieje się coś ważnego dla polskiego sportu i polskich kibiców - mówiła Agnieszka Libor, rzecznik prasowy firmy Lotto. Logo firmy pojawiło się na koszulkach reprezentacji Polski. - Jest mi niezmiernie miło, że nasze logo pojawi się na koszulkach reprezentacji, ponieważ to symbolizuje to logo symbolizuje emocje, grę oraz radość wygrywania. Wiedzą doskonale o tym nasi zawodnicy, którzy są największymi mecenasami sportu w Polsce. Jestem pewna, że ta współpraca przyniesie korzyści oby stronom - dodała Agnieszka Libor.
Z kolei nowym sponsorem głównym została firma Tauron Polska Energia S.A. Żaden przedstawiciel jednak nie pojawił się na konferencji ze względu na to, że firma jest teraz w pełni zaangażowana w wyścig kolarski - Tour de Pologne. - Firma Tauron podjęła decyzję o zainwestowaniu w polską reprezentację. Chcą być z tą kadrą. Myślę, że po części jest to wynikiem pewnego rodzaju globalizacji produktu koszykarskiego. Mam nadzieję, że zarówno Totalizator Sportowy, jak i firma Tauron będą zadowolone ze współpracy - podkreślał Jacek Jakubowski, prezes Zarządu Polskiej Ligi Koszykówki S.A.