F1: Orlen kontynuuje proces rebrandingu poza granicami Polski. Pomoże w tym współpraca z Robertem Kubicą i Alfą Romeo

Materiały prasowe / Orlen Team / Na zdjęciu: samochód Alfy Romeo
Materiały prasowe / Orlen Team / Na zdjęciu: samochód Alfy Romeo

Orlen wszedł w rok 2020 nie tylko ze współpracą z Alfą Romeo, ale również z coraz poważniejszym procesem rebrandingu swoich stacji paliw w Niemczech, Czechach i na Słowacji. Sprzyja temu dalsza obecność w F1.

Orlen posiada swoje stacje paliw nie tylko w Polsce, ale też m.in. w Niemczech, Czechach i na Słowacji. W tych krajach do tej pory funkcjonowały one pod nazwą Star oraz Benzina. Obie marki będą jednak stopniowo wygaszane, wraz ze wzrostem rozpoznawalności brandu Orlen.

Firma z Płocka weszła w rok 2020 ze świadomością, że dobiegł końca pierwszy etap rebrandingu wszystkich stacji w Niemczech oraz zdecydowanej większości w Czechach i na Słowacji. Obok logotypów Star i Benzina pojawił się znak Grupy Orlen.

Czytaj także: Szef Alfy Romeo zachwycony Robertem Kubicą

"Proces ujednolicania wizerunku naszych stacji na zagranicznych rynkach wzmacniamy między innymi poprzez dalsze zaangażowanie w F1" - skomentował na Twitterze Daniel Obajtek.

Dlatego też w roku 2020 Orlen został sponsorem tytularnym Alfy Romeo w Formule 1 i zdecydował się na dalszą współpracę z Robertem Kubicą, który pozostał ambasadorem firmy z Płocka. Zapewnia to polskiemu gigantowi paliwowemu dalszą możliwość rozwoju i zwiększa rozpoznawalność marki w Niemczech i pozostałych krajach.

Czytaj także: Robert Kubica skomentował podpisanie kontraktu z Alfą Romeo

Jak wynika z danych Orlenu, w Niemczech funkcjonuje w tej chwili 586 stacji paliw pod marką Star, w Czechach otwartych jest 415 placówek firmy Benzina, a na Słowacji - 10. Docelowo zostaną one zastąpione przez Orlen.

ZOBACZ WIDEO Daniel Obajtek: Mamy szersze plany związane z Kubicą. Czeka nas pracowity rok

Komentarze (0)