Renault chciało być w tym sezonie czwartą siłą w Formule 1, a póki co wyniki stajni z Enstone pozostawiają sporo do życzenia. Dość powiedzieć, że Daniel Ricciardo, który był sprowadzany jako potencjalny lider i gwiazda zespołu, punktował w ledwie jednym wyścigu F1.
Słabe rezultaty wywołały reakcję szefostwa Renault. Firma zatrudniła Christophe'a Mary'ego, który w latach 1994-2007 pracował przy projektowaniu silników Ferrari w F1. Później przez kolejne cztery sezony związany był z Mercedesem. Mary oficjalnie rozpocznie swoją przygodę z Renault 1 sierpnia.
Czytaj także: Ferrari z nowym silnikiem w Barcelonie
Ostatnio Mary pracował dla grupy PSA (właściciel Citroena i Peugeota), w której odpowiedzialny był za stworzenie elektrycznej wersji modelu 208. W Renault obejmie stanowisko dyrektora ds. inżynierii, a jego przełożonym będzie Remi Taffin.
ZOBACZ WIDEO: Andrzej Borowczyk: Orlen już wiele lat temu chciał kupić miejsce dla Kubicy w F1
Francuzi utworzyli też nowe stanowisko dla Stephape'a Rodrigueza, który jako dyrektor ds. projektów będzie odpowiedzialny przed Taffinem.
Dyrektorem ds. inżynierii został Matthew Harman, który został sprowadzony z Mercedesa. Brytyjczyk pracował dla niemieckiego zespołu aż przez 17 lat. Harman będzie odpowiadać przed dyrektorem technicznym Nickiem Chesterem.