Celem Liberty Media jest zwiększenie liczby Grand Prix w Europie. Wyścigiem, który miałby zrobić miejsce w kalendarzu dla nowej europejskiej rundy są zawody w Azerbejdżanie.
Jeden z szefów amerykańskiego przedsiębiorstwa Greg Maffei podkreślił, że takie wyścigi, jak ten w Baku nie są potrzebne Formule 1. Maffei skrytykował wcześniejszą strategię Bernie'ego Ecclestone'a, którą sprowadził do jednego zdania: "Ilę mogę od was dostać?".
- Musimy skończyć z Grand Prix w takich miejscach, jak Azerbejdżan, gdzie płacą olbrzymie kwoty za miejsce w kalendarzu, ale nie robi się nic, aby zbudować markę F1 i rozwinąć ten biznes. My chcemy mieć takich partnerów, którzy oprócz korzystnej umowy będą odpowiedzialni za rozwój tego produktu - przekonuje Maffei.
ZOBACZ WIDEO Tego nie uczą na kursach prawa jazdy. Zobacz, jak sobie radzić w kryzysowych sytuacjach na drodze