Krzysztof Cegielski: Za wypadki odpowiedzialne są władze światowego żużla

W tym artykule dowiesz się o:

Krystian Rempała, 18-letni żużlowiec, w niedzielnym meczu Ekstraligi pomiędzy ROW-em Rybnik a Unią Tarnów Rempała zderzył się z Kacprem Woryną. W efekcie kraksy zawodnik Unii doznał bardzo poważnego urazu głowy. Rempała leży w jastrzębskim szpitalu a jego stan lekarze określają jako ciężki. Według Krzysztofa Cegielskiego za wypadki na torach odpowiedzialne są władze światowego żużla, które jakiś czas temu wprowadziły niebezpieczne tłumiki. - Największym problemem są motocykle, na których każe się jeździć zawodnikom. Od kiedy wprowadzono niebezpieczne tłumiki, w powiązaniu z silnikami tworzą wybuchową konstrukcję, na której bardzo trudno jest jeździć płynnie i z pełną kontrolą. Najmniejsza nierówność na torze powoduje utratę kontroli nad motocyklem. Władze światowego żużla połasiły się na dotacje z Unii Europejskiej z tytułu ograniczenia głośności. To spowodowało zwiększenie zagrożenia podczas jazdy na motocyklach żużlowych. To te władze są odpowiedzialne za to, że dochodzi do tych wypadków - powiedział Krzysztof Cegielski, były żużlowiec.

Komentarze (37)
avatar
Zolty G-dz
27.05.2016
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
przyznam racje cegle. jak popatrzec na zawody sprzed 7-10 lat. to nie było wyrywania motorów do przodu. były stare tłumiki! 
avatar
użytkownik usunoł konto
26.05.2016
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Bzdury gadasz Cegła. Może władze są też odpowiedzialne za to że Protasiewicz jedzie ze złamanym obojczykiem, albo że Ułamek mimo kontuzji mówi że łyknie garść tabletek przeciwbólowych i też będ Czytaj całość
avatar
Stefan Balon
25.05.2016
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Ale zawodnicy mieli szansę się postawić w sprawie tłumików to spuścili uszy po sobie. Teraz dzięki tym, którzy zyskali na zmianie nie będzie żadnego powrotu starego. Lobby tunerów też nie popuś Czytaj całość
avatar
Przeczol
25.05.2016
Zgłoś do moderacji
2
0
Odpowiedz
jak czytam te opinie ludzi to aż się boję dać samochód do mechanika bo znawców od tłumików jest tyle, jak pcheł na dzikim kundlu. Krzysztof ma racje bo miał okazję ścigać się w tych czasach gdz Czytaj całość
avatar
józek
25.05.2016
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
była próba buntu, nie pamiętacie ? przed sezonem 2014 chyba ? wypowiadali się zainteresowani (chociażby Tomasz Gollob), że motor jest niesterowny, po ujęciu gazu nie zdaje obrotów ??? jest to z Czytaj całość