PGE Ekstraliga. Fogo Unia - MRGARDEN GKM: dodatkowa kontrola po meczu w Lesznie

WP SportoweFakty / Michał Chęć / Na zdjęciu: Emil Sajfutdinow i Jaimon Lidsey
WP SportoweFakty / Michał Chęć / Na zdjęciu: Emil Sajfutdinow i Jaimon Lidsey

Sędzia Paweł Słupski zarządził po meczu Fogo Unii i MRGARDEN GKM (52:38) dodatkową kontrolę maszyn. Sprawdzeniu podlegały gardziele gaźników. Ostatecznie do kontrolowanych maszyn nie było uwag.

PGE Ekstraliga w ostatnich dniach zapowiedziała dodatkowe kontrole maszyn oraz paliwa. To pokłosie sytuacji zaobserwowanej podczas jednego ze spotkań 7. kolejki ligowej. Wtedy w spotkaniu Betard Sparty Wrocław i Speed Car Motoru Lublin pod motocyklem Grigorija Łaguty pojawił się dziwny płomień. Specjaliści są zgodni, że nie tak powinien spalać się metanol (więcej o tej sprawie przeczytasz TUTAJ).

Pierwszą okazją do wykonania dodatkowych kontroli był mecz Fogo Unii i MRGARDEN GKM. Sędzia Paweł Słupski zdecydował, że sprawdzeniu będą podlegać gaźniki i ich gardziele. Wytypowano do tego silniki najlepiej punktujących żużlowców oraz po jednym juniorze z drużyny. Byli to: Emil Sajfutdinow, Piotr Pawlicki oraz Bartosz Smektała ze strony Leszna, oraz Kenneth Bjerre, Artiom Łaguta i Marcin Turowski wśród grudziądzan. Do sprawdzanego sprzętu nie było uwag.

W ostatnich dniach również było głośno o sprawie pożyczenia silnika przez jednego z leszczyńskich żużlowców dla zawodnika Betard Sparty. Chodziło o mecze tych drużyn na stadionie forBET Włókniarza Częstochowa. Gospodarze zorientowali się w tym po tym samym numerze silnika.

ZOBACZ WIDEO: Kibice hejtowali żużlowca Get Well. Nie rozumieli, że ma zobowiązania wobec klubu

Przeczytaj więcej: pojechał dobrze i pożyczył silnik rywalowi?

Leszczynianie nic sobie jednak z tego nie robią i bagatelizują sprawę. Jak zdradzili w zakulisowych rozmowach, wśród żużlowców MRGARDEN GKM na mecz w Lesznie dwóch zawodników zgłosiło różne motocykle o tym samym numerze silnika. Chodziło o sprzęt Marcina Turowskiego i Krzysztofa Buczkowskiego.

Komentarze (3)
avatar
DonLemon ACM and CKM
8.06.2019
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
No i co z tego że był silnik używany przez dwóch zawodników skoro temat dotyczył jednej drużyny? Chyba nie ma w tym nic dziwnego, że sobie na przykład użyczają silniki? Co innego obdarowanie za Czytaj całość
avatar
sympatyk żu-żla
7.06.2019
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Jak najbardiej kontrole powinny być wyrywkowe.Kombinatorów nie brakuje. 
avatar
Tylko Start Gnieznooooooo
7.06.2019
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
Dzisiaj znów było widać, jak Griszy gaźnik przelewa metanolem, jest to normalne. Przy metanolu byłby błysk, ale jeśli się go ciągle dolewa, ogień jest taki jak normalny. Dodatkowo kontakt z kev Czytaj całość