Medialne pranie mózgu w Betard Sparcie. Najlepiej klika się Woffinden

WP SportoweFakty / Jakub Brzózka / Tai Woffinden na prowadzeniu
WP SportoweFakty / Jakub Brzózka / Tai Woffinden na prowadzeniu

Żużlowcy Betardu Sparty Wrocław, w trakcie zimowego zgrupowania nie tylko pracowali nad formą fizyczną, ale i zaliczyli szkolenie medialne. Już wiedzą, że aby dobrze sprzedać się w mediach muszą brać przykład z Taia Woffindena.

To właśnie 2-krotny mistrz świata z Wielkiej Brytanii jest dziś najlepszym towarem medialnym Betardu Sparty. Tai Woffinden, głównie dzięki dobremu wykorzystaniu social mediów jest najlepiej klikającym się żużlowcem wrocławskiej drużyny.

Pozostali żużlowcy muszą teraz zrobić wszystko, żeby dorównać swojemu angielskiemu koledze. Właśnie dlatego zaliczyli lekcję z tego, jak zrobić dobre zdjęcie, selfie czy filmik na Twittera i Facebooka. Usłyszeli, że fotki muszą być w poziomie, że bardzo ważne jest też tło, a trybuny stadionu czy jakieś piękne otoczenie jest dużo lepsze niż goła ściana czy firanka.

W medialnym praniu mózgu bardzo ważnym wątkiem był ten dotyczący współpracy zawodnika z klubem. - Jesteście sobie nawzajem potrzebni - usłyszeli żużlowcy od wykładowcy, a za słowami poszedł przykład Cristiano Ronaldo, którego nazwisko wpisano w wyszukiwarce grafiki w Google i wyskoczyły zdjęcia piłkarza w koszulce Realu Madryt. - Tak buduje się markę - dowiedzieli się zawodnicy.

Tak na marginesie, to Tomasz Jędrzejak czy Maksym Drabik mają się czym pochwalić, bo oni także, w najpopularniejszej wyszukiwarce, są kojarzeni z Betard Spartą. Jędrzejak mocno jednak nad tym pracuje, podrzuca często do klubu materiały, które później są wykorzystywane w mediach społecznościowych.

KLIKNIJ i oddaj głos w XXVII Plebiscycie Tygodnika Żużlowego na najpopularniejszych zawodników, trenerów i działaczy 2016 roku! ->

ZOBACZ WIDEO Maciejowi Janowskiemu kamień spadł z serca, kiedy dostał dziką kartę

Źródło artykułu: