To właśnie 2-krotny mistrz świata z Wielkiej Brytanii jest dziś najlepszym towarem medialnym Betardu Sparty. Tai Woffinden, głównie dzięki dobremu wykorzystaniu social mediów jest najlepiej klikającym się żużlowcem wrocławskiej drużyny.
Pozostali żużlowcy muszą teraz zrobić wszystko, żeby dorównać swojemu angielskiemu koledze. Właśnie dlatego zaliczyli lekcję z tego, jak zrobić dobre zdjęcie, selfie czy filmik na Twittera i Facebooka. Usłyszeli, że fotki muszą być w poziomie, że bardzo ważne jest też tło, a trybuny stadionu czy jakieś piękne otoczenie jest dużo lepsze niż goła ściana czy firanka.
W medialnym praniu mózgu bardzo ważnym wątkiem był ten dotyczący współpracy zawodnika z klubem. - Jesteście sobie nawzajem potrzebni - usłyszeli żużlowcy od wykładowcy, a za słowami poszedł przykład Cristiano Ronaldo, którego nazwisko wpisano w wyszukiwarce grafiki w Google i wyskoczyły zdjęcia piłkarza w koszulce Realu Madryt. - Tak buduje się markę - dowiedzieli się zawodnicy.
Tak na marginesie, to Tomasz Jędrzejak czy Maksym Drabik mają się czym pochwalić, bo oni także, w najpopularniejszej wyszukiwarce, są kojarzeni z Betard Spartą. Jędrzejak mocno jednak nad tym pracuje, podrzuca często do klubu materiały, które później są wykorzystywane w mediach społecznościowych.
ZOBACZ WIDEO Maciejowi Janowskiemu kamień spadł z serca, kiedy dostał dziką kartę