- Będę dalej pełnił funkcję menedżera Agnieszki, tak jak to miało miejsce w ostatnich czterech latach. W IMG rozwiniemy jej markę zarówno poprzez zarządzanie już istniejącymi obszarami, jak i szukając nowych rozwiązań. IMG posiada ogromną sieć zasobów na całym świecie, które nasz zespół użyje z korzyścią dla Agnieszki - powiedział Stuart Duguid w rozmowie z portalem WP SportoweFakty.
Podpisując we wtorek umowę z IMG, Agnieszka Radwańska dołączyła do największych gwiazd światowego tenisa, takich jak Serena Williams, Maria Szarapowa czy Novak Djoković. Jaka jest opinia firmy menedżerskiej na temat najlepszej polskiej tenisistki? - Pod względem marketingowym Agnieszka jest jedną z najlepiej sprzedających się sportsmenek na światowym rynku. Zamierzamy zatem promować ją na całej kuli ziemskiej, ale także w Polsce, gdzie niezmiennie cieszy się ona sporą sympatią - stwierdził Duguid.
Kontrakt z IMG otwiera przed Radwańską nowe możliwości w zakresie podpisywania umów sponsorskich, np. z firmami odzieżowymi. - W zeszłym roku przedłużyliśmy na następne dwa lata umowę z firmą Lotto. Na sukienkach Agnieszki widnieje logo Workday oraz Lexusa, a my już myślimy nad tym, aby podczas turniejów WTA logo innej firmy znajdowało się na jej daszku. Będziemy współpracować tylko z uznanymi markami, które podzielają nasze wartości i zasady - dodał opiekun krakowianki.
We wtorek do IMG dołączyli również Urszula Radwańska i Jerzy Janowicz, a ich menedżerem pozostał Duguid. Agencja reprezentuje interesy ponad 100 tenisistów i 11 turniejów na całym świecie. W gronie jej klientów jest obecnie sześć zawodniczek z Top 10 rankingu WTA i pięciu zawodników z Top 12 rankingu ATP.
#dziejesiewsporcie: oprawa w stylu Star Wars
O jednym zdarzeniu są już, razem z tym, trzy artykuły !!!