Georgina Rodriguez, znana z luksusowego stylu życia i statusu partnerki Cristiano Ronaldo, osiągnęła szczyt rankingu najlepiej zarabiających WAG's na Instagramie. Według danych opublikowanych przez serwis Game Set & Match, jej każde sponsorowane zdjęcie czy wideo przynosi aż 234 800 dolarów, co w przeliczeniu daje około 977 600 złotych.
To wynik, który zawdzięcza ogromnej liczbie niemal 65 milionów obserwujących oraz imponującemu wskaźnikowi zaangażowania na poziomie 5,33 procent. Treści publikowane przez Rodríguez są połączeniem luksusu, codziennego życia z rodziną oraz promocji marek, które zyskują na jej globalnej rozpoznawalności. W ciągu ostatnich lat modelka i influencerka znacząco rozwinęła swoje osobiste marki, co dodatkowo przyczyniło się do jej dominacji na platformie społecznościowej.
W rankingu znalazły się również inne znane postaci, takie jak brazylijska piosenkarka Anitta (233 200 dolarów za post), Antonela Roccuzzo - żona Lionela Messiego (162 300 dolarów), a także Victoria Beckham (139 500 dolarów). Pierwszą dziesiątkę zamykają m.in. Leigh-Anne Pinnock, Pilar Rubio, Bruna Biancardi i Alisha Lehmann, które również imponują swoimi wpływami na Instagramie.
ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: Wystarczyło jedno zdjęcie. Polska gwiazda rozgrzała do czerwoności
Dla porównania, druga na liście Anitta, brazylijska gwiazda muzyki i partnerka Viniciusa Souzy, zarabia 233 200 dolarów za wpis, mając jednak większą liczbę obserwujących, wynoszącą 64,4 miliona. Kluczową przewagą Rodríguez pozostaje jednak jej niezwykle wysoki poziom interakcji z fanami.
Popularność Rodriguez odzwierciedla również jej globalny zasięg jako partnerki jednego z najbardziej rozpoznawalnych piłkarzy na świecie. Ronaldo, jako pięciokrotny zdobywca Złotej Piłki, niewątpliwie przyczynił się do wzrostu jej popularności, jednak to jej własna działalność sprawiła, że stała się ikoną samą w sobie.
Według danych Game Set & Match, cały ranking powstał w oparciu o analizy narzędzi takich jak Inzpire’s Instagram Pricing Calculator, które uwzględniają liczbę obserwujących, wskaźnik zaangażowania oraz średnią interakcji. Georgina Rodriguez zdominowała zestawienie i tylko pokazuje, że media społecznościowe są potężnym narzędziem do budowania kariery poza światem sportu.