ZPRP odpowiedział na publikacje prasowe. Finalistki Pucharu Polski dostaną nagrody finansowe

Zdjęcie okładkowe artykułu: WP SportoweFakty / Anna Dembińsk / Puchar Polski
WP SportoweFakty / Anna Dembińsk / Puchar Polski
zdjęcie autora artykułu

Związek Piłki Ręcznej w Polsce wydał komunikat w sprawie publikacji prasowych o nagrodach dla finalistek Pucharu Polski. Sprawa stała się głośna, bo organizatorzy przygotowali dla zawodniczek nietypowe nagrody.

"Kurier Lubelski" informował, że szczypiornistki Perły Lublin i Pogoni Szczecin otrzymały po finale upominki - zestawy odświeżaczy powietrza. W środowisku zawrzało, przypominano ręcznie wypisywane dyplomy za mistrzostwo Polski sprzed trzech lat.

ZPRP odniósł się do tych publikacji:

Szanowni Państwo, W związku z zainteresowaniem nagrodami w tegorocznym finale PGNiG Pucharu Polski, spowodowanym błędnymi informacjami podanymi przez "Kurier Lubelski", przekazuję kilka istotnych faktów w tej sprawie. Partnerem finału PGNiG Pucharu Polski była firma Dr Marcus - Zapachy i Kosmetyki Samochodowe. Nasz Partner przekazał zawodniczkom oraz wielu innym uczestnikom PGNiG Pucharu Polski swoje materiały reklamowe - artykuły codziennego użytku. Wbrew temu, co napisał "Kurier Lubelski" - nie były, nie są i nie będą to jedyne nagrody przyznane za zwycięstwo w PGNiG Pucharze Polski. Zawodniczki MKS Perły Lublin otrzymały pamiątkowe medale i statuetki. Klub otrzyma nagrodę finansową. Stwierdzenie, że upominki reklamowe to jedyne nagrody jest nieprawdziwe. Ta informacja nie została u nas zweryfikowana przed publikacją. Szeroko powieliły ją inne media - w tym społecznościowe. Błąd i poszukiwanie sensacji spowodował nieuzasadniony atak na ZPRP. Nieelegancko potraktowany został nasz Sponsor i Partner, który miał pełne prawo do przekazania swoich materiałów reklamowych, nie zawierających treści kompromitujących. Jesteśmy niezwykle wdzięczni naszemu Partnerowi za zaangażowanie w organizację PGNiG Pucharu Polski. Przykro nam, że został wykorzystany do ataku na ZPRP. Wierzymy, że ta sytuacja nie wpłynie negatywnie na dalszą współpracę ZPRP z firmą Dr Marcus przy kolejnych wydarzeniach organizowanych w Kaliszu - w tym czerwcowego meczu reprezentacji Polski mężczyzn z reprezentacją Hiszpanii - aktualnymi mistrzami Europy. Jan Korczak-Mleczko - Rzecznik Prasowy ZPRP

ZOBACZ WIDEO #dziejesiewsporcie: przepiękny gol w A klasie

Źródło artykułu: