Materiał bazuje na haśle MŚ 2023: "Stick Together", czyli trzymajmy się razem. Pierwotnie odnosiło się ono do kleju, którego używają podczas meczu piłkarze ręczni, ale tak naprawdę ma dla organizatorów turnieju szersze znaczenie.
Sport w świecie, który staje się coraz bardziej podzielony oraz wypełniony nieporozumieniami, powinien łączyć i być platformą do zawierania przyjaźni. Ludzie z różnych środowisk rywalizują w takich samych warunkach oraz tworzą wspólne wspomnienia, eliminując dzielące ich różnice i razem przezwyciężając trudności.
- Chcieliśmy uchwycić w naszym wideo jednoczącą siłę sportu. Wykreowaliśmy więc sceny łączące codzienność kibiców, w której podświadomie wykonują ruchy i gesty charakterystyczne dla zawodników podczas meczu, zestawiając je ze scenami z boiska - wyjaśnia menadżer ds. komunikacji MŚ 2023 w Szwecji, Maja Wijkström.
ZOBACZ WIDEO: #PODSIATKĄ - VLOG Z KADRY #03. Wyzwanie Bartosza Kurka i szczere słowa prezesa
- Zależało nam na tym, aby wideo zarówno oddawało ducha hasła "Stick Together", jak i pokazało Miasta oraz Regiony Gospodarzy mistrzostw świata w niecodzienny, angażujący sposób, bo organizacja turnieju to nasz wspólna szansa i nasz wspólny wysiłek - dodaje dyrektor turnieju MŚ 2023 w Polsce, Grzegorz Gutkowski.
Mistrzostwa świata potrwają od 11 do 29 stycznia 2023 roku. Miastami Gospodarzami MŚ 2023 będą Katowice, Śląsk, Kraków, Małopolska, Płock i Gdańsk (w Polsce) oraz Göteborg, Malmö, Sztokholm, Kristianstad i Jönköping (w Szwecji). Sprzedaż biletów trwa.
Zobacz oficjalny film promujący MŚ 2023 w Polsce i Szwecji:
Czytaj także:
Kadra Polski przed ostatnią prostą do MŚ 2023
Wielkie hity na otwarcie Ligi Mistrzów