Mistrzostwa Europy U-21. UEFA zaskoczyła kibiców przed finałem. "Absurdalna kampania reklamowa"

Getty Images / Harold Cunningham / Na zdjęciu: logo UEFA
Getty Images / Harold Cunningham / Na zdjęciu: logo UEFA

Piłkarze ustawieni, sędzia gotowy do rozpoczęcia meczu, ale brakuje piłki. Po chwili przyjeżdża na dachu miniaturowego samochodu znanej marki. To wydarzyło się naprawdę przed meczem Hiszpania - Niemcy.

W tym artykule dowiesz się o:

UEFA przez wielu kibiców nie jest darzona wielką sympatią. Fani zarzucają europejskiej federacji, że coraz bardziej komercjalizuje futbol. Każdy dobrze wie, że dziś piłką nożną rządzą pieniądze, a działacze myślą, w jaki sposób jeszcze więcej zarabiać.

Mistrzostwa Europy U-21. Ionut Radu - ku pamięci zmarłej siostry >>

W finale mistrzostw Europy U-21 być może zapoczątkowano nowy trend. Piłkarze Hiszpanii i Niemiec byli już gotowi do rozpoczęcia meczu, ale brakowało piłki. Po chwili na murawie pojawił się samochód zdalnie sterowany z logo sponsora, którym jest znany producent samochodów.

Na dachu zabawki znajdowała się piłka. Następnie można było rozpocząć walkę o tytuł. Nie wszystkim jednak spodobała się taka forma reklamy.

ZOBACZ WIDEO Karol Bielecki: Więcej w karierze przegrałem niż wygrałem [cała rozmowa]

"Przed rozpoczęciem meczu drużyny musiały czekać na piłkę, bo UEFA dała dodatkowy czas sponsorowi. To była absurdalna kampania reklamowa" - pisze niemiecki "Die Welt".

Maciej Kmita: zmiany szyldu nie będzie. "Bieliki Michniewicza" muszą zostać na ziemi (komentarz) >>

Niemcy przypominają, że rok temu podobne rozwiązanie zastosowano w meczu Paris Saint Germain - Arsenal w Singapurze. Przed rozpoczęciem meczu sędzia zamiast monetą, rzucał kartą kredytową. Niebawem takie obrazki mogą na stałe zagościć w futbolu.

Źródło artykułu: