Jakub Błaszczykowski twarzą kampanii Wisły Kraków. Klub przygotował wzruszający film

Twitter / Na zdjęciu: kadr z kampanii reklamowej Wisły Kraków
Twitter / Na zdjęciu: kadr z kampanii reklamowej Wisły Kraków

"Czyny. Nie słowa" i "Prawdziwa Wisła" - to hasła kampanii zachęcającej kibiców Białej Gwiazdy do kupna karnetów na rundę wiosenną. Twarzą akcji jest Jakub Błaszczykowski, który legitymizuje nowe otwarcie przy Reymonta 22.

Odkąd w ratowanie Wisły Kraków zaangażowali się Rafał WisłockiBogusław Leśnodorski i jego ludzie oraz Jarosław Królewski, do których dołączyli Jakub Błaszczykowski i Tomasz Jażdżyński, sytuacja przy Reymonta 22 się stabilizuje. Pierwszym krokiem do odbudowy klubu było ocieplenie wizerunku przez zerwanie związków z cieszącym się złą sławą Stowarzyszeniem Kibiców Wisły Kraków i wypowiedzenie niekorzystnych umów z firmami reprezentowanymi przez partnerów skompromitowanych byłych władz klubu.

W drugiej kolejności, dzięki pożyczce od Błaszczykowskiego, Jażdżyńskiego i Królewskiego klubowi udało się uregulować większość zaległości wobec piłkarzy i zawodników. Jednym z warunków udzielenia pożyczki było pozbawienie Towarzystwa Sportowego "Wisły" wpływu na bieżącą działalność klubu. Stowarzyszenie pozostało właścicielem piłkarskiej spółki, ale o przyszłości Wisły SA decydują teraz Błaszczykowski, Królewski, Jażdżyński i Leśnodorski oraz ich doradcy.

Dzięki uregulowaniu zaległości wobec piłkarzy i sztabu szkoleniowego oraz udowodnieniu, że nieszczęsna umowa sprzedaży prowadzącej piłkarską sekcję Białej Gwiazdy Wisły SA konsorcjum funduszy inwestycyjnych Alelega SARL i Noble Capital Partners Ltd., klub odzyskał licencję na grę w Lotto Ekstraklasie, a we wtorek, tuż po ogłoszeniu korzystnej dla niego decyzji Komisji ds. Licencji Klubowych PZPN, Wisła uruchomiła sprzedaż karnetów na rundę wiosenną.

W ciągu 48 godzin kibice Białej Gwiazdy kupili blisko dwa tysiące abonamentów, a ich sprzedaż wzrasta z każdym dniem. W piątek natomiast klub ruszył z kampanią reklamową, która ma zachęcić niezdecydowanych do nabycia karnetu. "Czyny. Nie słowa" i "Prawdziwa Wisła" - to hasła akcji, które mają przypomnieć, że przy Reymonta 22 doszło do nowego otwarcia, a wpływy ludzi z półświatka to już przeszłość. Wpływy ze sprzedaży karnetów mają być istotną częścią budżetu Wisły na najbliższe miesiące.

Twarzą kampanii jest Błaszczykowski, który formalnie nie jest jeszcze zawodnikiem Białej Gwiazdy, ale podpisanie przez niego kontraktu to tylko kwestia czasu. Przypomnijmy, że 105-krotny reprezentant Polski będzie grał w Wiśle bez wynagrodzenia. O jego gestach wobec klubu mówi cała Europa. Więcej o tym TUTAJ. Zaangażowanie Błaszczykowskiego w ratowanie Wisły jest najlepszym uwiarygodnieniem nowego otwarcia przy Reymonta 22.

Poza nim w spocie reklamowym wystąpili też trener Maciej Stolarczyk, Maciej Sadlok  z córką, Marcin Wasilewski, wieloletni szewc Wisły Wiesław Nowakowski, 90-letnia Julia Kmiecik, matka Kazimierza Kmiecika, która od pół wieku nie opuściła ani jednego domowego meczu Białej Gwiazdy, oraz adepci klubowej akademii.

Błaszczykowski, Jażdżyński i Królewski to nie jedyni dobrodzieje Białej Gwiazdy. W ostatnich tygodniach kibice przekazali klubowi już ponad ćwierć miliona złotych, a firma Murapol pokryła koszty wysłania drużyny Macieja Stolarczyka do Turcji na tygodniowe zgrupowanie.

ZOBACZ WIDEO: Jacek Gmoch: Jerzy Brzęczek popełnił ten sam błąd, co Adam Nawałka

Źródło artykułu: