"Największą widownię w polskich stacjach telewizyjnych w okresie od 1 stycznia do 19 grudnia 2018 roku zgromadziła transmisja mundialowego meczu Polska - Kolumbia (0:3) z 24 czerwca" - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group.
Porażkę Biało-Czerwonych z Kolumbią na antenie TVP1 oglądało średnio 11,64 mln widzów. Wyliczono, że przynajmniej przez 1 minutę relację ze spotkania na Kazań Arienie widziało 18,83 mln osób.
Drugie miejsce wśród najbardziej oglądanych programów 2018 r. zajęła relacja finałowego konkursu Turnieju Czterech Skoczni z Bischofshofen. Triumf Kamila Stocha śledziło w TVP1 średnio 7,28 mln widzów (11 mln przynajmniej przez 1 minutę).
W TOP 10 rankingu programów telewizyjnych znalazły się też: pierwszy konkurs skoków narciarskich podczas ZIO w Pjongczangu (6,33 mln w TVP1) - 5. miejsce, mecz piłkarski Polska - Korea Płd. (5,85 mln) - 6., HMŚ w lekkoatletyce (5,40 mln) - 7., MŚ w lotach narciarskich (5,38 mln) - 8. oraz mecz Polska - Brazylia w finale MŚ w siatkówce (4,62 mln) - 9. pozycja.
ZOBACZ WIDEO "Piłka z góry". Bunt piłkarzy w Manchesterze United. "To wszystko jest bardzo niegrzeczne"