Według dziennika zarówno Unibet jak i PZPN korzystają z tej samej firmy public relations, Polish Sport Promotion. Prezes Grzegorz Lato zatrudnił firmę do poprawy mocno nadwyrężonego wizerunku związku. Polish Sport Promotion jest także odpowiedzialna za wizerunek firmy bukmacherskiej Unibet.
Szef Polish Sport Promotion, Tomasz Rachwał tłumaczy, że jego firma nie ma już nic wspólnego z firmą Unibet. Zaprzecza podejrzeniom dziennikarzy, jakoby dzięki tym powiązaniom, firma bukmacherska otrzymywała informacje z piłkarskiej centrali.
Dziennik zauważa, że jeszcze niedawno szef PZPN Grzegorz Lato a także selekcjoner piłkarskiej reprezentacji Polski Leo Beenhakker bawili się razem podczas zawodów Pucharu Świata w skokach narciarskich w Zakopanem. Co ciekawe sponsorem biura prasowego zawodów była wówczas firma Unibet, natomiast Polish Sport Promotion od dawna jest zaangażowana w marketing i obsługę medialną konkursów skoków w Zakopanem