- Członkami tego klubu będą osoby czy firmy, które zechcą nas wesprzeć. Zapraszam wszystkich zainteresowanych. Myślę, że pakiety, które przygotowaliśmy są bardzo korzystne i atrakcyjne. Członkiem Klubu Biznesu można zostać już od kwoty 150 zł miesięcznie - powiedziała sterniczka zielonych.
Na co może liczyć sponsor, który wesprze nową inicjatywę? - Korzyści jest całkiem sporo. Oprócz uczestniczenia w meczach proponujemy różnego rodzaju reklamę - również na stronie internetowej Warty. Będziemy ponadto organizować specjalne spotkania. Chcemy zawiązać współpracę między firmami członkowskimi - dodała Izabella Łukomska-Pyżalska.
Okazuje się, że działalność Klubu Biznesu może przynieść korzyści także dla kibiców Warty. - Już wiosną dało się zauważyć, że organizowaliśmy sporo konkursów. Do wygrania były choćby markowe zegarki czy wycieczka zagraniczna. Przewiduję kontynuację tego typu inicjatyw. Im więcej członków Klubu Biznesu, tym szerszy będzie wachlarz możliwości. Są już zresztą pierwsze firmy, które wyraziły zainteresowanie. Będziemy pracować nad tym, by było ich jak najwięcej. To pozwoli generować wysokie dochody - oznajmiła prezes zielonych.
Jakie są szczegóły oferty? - Najniższy pakiet, jak już wspomniałam, wiąże się z wpłatą 150 zł miesięcznie. Opcji jest w sumie pięć, najwyższa to 2500 zł miesięcznie. Jesteśmy ponadto otwarci na propozycje. Nie wykluczamy przygotowania oferty indywidualnej, zwłaszcza że zakres działalności poszczególnych członków Klubu Biznesu może być bardzo różny - zakończyła Łukomska-Pyżalska.